11 Oca 2013

Öpücükler bizden canım!


Bu geceyi yine bir The Beatles gecesi ilan etmiş bulunuyorum.
(Bir tanesi Sezen Aksu,diğeri de bu)
Çok sevdiğim,merakla dinlediğim bir grup.Her şarkılarını tabiki bilemiyorum ama öğrenmeye çalışıyorum.Çok da zevk alıyorum.

En tatlı üye,bana göre solist Paul McCartney.Herkes için söylemem bunu ama,hayat enerjisine,deliliğine hayran kaldığım nadir insanlardan biri.İngilizcedeki en basit kelimeleri kullanarak 2 dakikalık şarkılar yazarak dünyayı ayağa kaldıran bir dahi!(Zaten videodaki şarkının türkçesinin 'Şimdi oturacağım ve kendime bir mektup yazacağım' olduğunu düşünürsek,çıkarımıma daha kolay onay veririz)
Ve bu şahane adam,6 şubatta "Kisses on the Bottom" adında bir jaz albümü çıkardı.
Dinlemek bu ara nasip oldu...

En son 16 yaşındayken Red Hot Chili Peppers'ın "Stadium Arcadium"unu almış,dünya para bayılmıştım ama halen pişman değilim.Çünkü değdi.Severek dinledim.
Korkarım şimdi de bunu alıcam.Çünkü uzun zamandır beni bu kadar heyecanlandıran bir başka albüm daha olmadı.
Şarkıların hepsi,hani şu filmlerde gördüğümüz siyah mini elbiseli,elinde şarap kadehi olan;saçları dağınık,evi mumlarla dolu,dans eden kadınları hatırlattı bana.Dans etmek istedim-tabiki şarap kadehi falan olmadan ki zaten içmeden sarhoş olabilirim-,ağır ağır,gülerek...Ya da kulağımda sadece bu şarkılarla gece vakti uzun yola gitmek arabayla...Elimi hafifçe dizime vurarak tempo tutmak...

Gerçekten şahane olmuş.
Ne kadar ilgilenirsiniz,ne kadar hoşunuza gider bilmem ama jaz sevdiğimden belki,bu albüm bana ilaç gibi geldi.
Bi dinleyin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder