15 Eki 2013

Aman da doğum günüm!

Gerçekten,bunu içimden gelerek söylüyorum ki,hayatımda kendimden daha tembel bi başka insan evladı daha görmedim.
Sürekli bi erteleme,"Tamam ya yaparız" mod on.Bu yazıyı da erteledim durdum.
Çektiğim fotoğrafları da atmayı planlıyodum aslında ama onları da atmaya üşendim.Sadece yazı ve belki de bi fotoğrafla günü kapatıcaz sevgili yoldaşlar.

İrina'nın hain planları günyüzüne çıktı:Bath'a gittik.Bütün gün haldır haldır gezdikten sonra-ki en sevdiğim şehirlerden biri burda,resmen ortaçağdan kalma gibi- akşam üzeri hostelimize döndük.
Aslında önce spa olayına girelim dedik ama o kadar pahalıydı ki vazgeçtik,en sonunda güzel bi restorana gitmeye karar verdik.Şıkır şıkır giyindik,hatta İrinacım bana makyaj bile yaptı tüm hayırrr demelerime rağmen.Sonra birden "Lütfen odadan çıkar mısınız,hediyelerinizi hazırlayacağım" dedi.Kapıda bi 5 dakika bekledikten sonra odaya girdik,güzel birer karton öanta içerisinde en sevdiğim çikolata paketi,kocaman bir kart,çok şeker bi anahtarlık ve kocaman,Ukrayna'nın geleneksel başlıklarından biri vardı.Esasen buna benzer bir şeyi Londra'da görüp almak isterken bizi durdurmuş,"Almayın boşuna,ben size Ukrayna'dan getiririm" demişti.Biz İskoçya'dayken o arkadaşının düğünü sebebiyle memleketindeydi ve geri döndüğünde hiç bahsetmedi,ben de bişi sormadım tabiki getirmedi herhalde diyerekten.
"O kadar zordu ki,nerdeyse 1 aydır bende ve size getirmemek için kendimi zor tuttum" dedi.İnanırım çünkü dünyanın en sabırsız insanı olabilir.
Çok ama çok güzel,bütün akşam başımızda onlarla dolandık durduk.O çok istediğimiz,Trip Advisor'da altında tam olarak iki bin tane(abartısız) yorum bulunan restoranda yer olmadığı için başka bi tanesine gittik,çok güzel yedik valla.Hatta orda enteresan bişi oldu,kardeşim garson kıza "Biz burdaki her şeyden yemek istiyoruz,doğum günümüz de" falan gibisinden bişi söyledi,yemeğin sonunda kız da bize köpük bi kutu içerisinde bir kalın dilim pasta getirdi.Üzerine de "30 saniye mikrodalgada.Mutlu yıllar" yazmış canım.
Sonra da başka bi böyle hoş mekanda çay kahve tatlı sohbetle günü bitirdik.Feci yorgunduk.
Zaten herhalde bu her ülkenin insanı için geçerli:Kızlar biraraya gelip birlikte kaldıklarında hemen uyumazlar.İstisnasız bi yarım saat daha konuşurlar,deli gibi gülerler.Benim de mesela en komik olduğum zaman dilimlerinden biri budur:Gözümüzden yaş gelene kadar güldük ve uyuduk.
Ertesi gün de güzel bi turla Bournemouth'a geri döndük.Normalde arkadaşlarımızla buluşacaktık ama çok yorgun olduğumuzdan pazartesiye erteledik.
Eve bi geldim,bizim Adelayla Katrina mutfakta yemek yapıyodu.Dao evden ayrılmak zorunda kaldı çünkü Londra'da konsoloslukta iş buldu ailesi ona,zaten okulu da bitmişti doktora falan yaparım diye düşünüyodu.Haldır huldur taşınınca evde kaldık 3 kişi.
"Çok özür dilerim geciktim" dememe kalmadan hepbir ağızdan doğum günü şarkısı söylediler.O sırada Katrina elinde bir doğum günü pastasıyla geldi,mum üfledim.Masada bardağımın önüne de bi kart bırakmışlar,bi açtım ki kapağında çikolata fotoğrafı olan bi kart.Kahkahalarla güldüm çünkü benim tatlıya olan aşırı düşkünlüğüm ve muhteşem hassasiyetimin farkındalar hahha.Mesela Katrina şöyle dedi:"Ben aslında havuçlu pasta almak istedim ama Adela,'Anne!Burda Haz'dan bahsediyoruz.Tabii ki çikolatalı!' dedi.O yüzden sana çikolatalı pasta aldık".Hahahaha hay yaşa!
Bunun yanında,İpek'in ev sahibi de beni pek bi sevdiği için bana kart yollamış canım.
Söylemeyi unuttuklarımdan biri de İrina'nın bize çok duygusal bi video hazırlamış olmasıydı.Kah güldüm kah gözlerim doldu.
Dün akşam da arkadaşlarımız ve İrina'nın erkek arkadaşıyla pubdaydık.Bize Londra'dan cupcake getirmiş seviyoruz diye.:)
İnternet üzerinden çok ama çok mesaj aldım,çok arayan soran oldu yurtdışında olmama rağmen.
Yazılanları okuyunca gözlerim doldu,kendimi zor tuttum çünkü hemen hepsi özel mesajlardı ve çok özel ve güzel dilekler vardı orda.O kadar mutlu oldum ki anlatamam,nasıl anlatmalı bilmiyorum.
Bu arada bizim altın kızlar da video yapmış ama yollayamamışlar,bu da ayrı bi talihsizlik.

Arayanı soranı olması güzel be insanın.Valla.
Hele ki böyle bi günde.
Tekrar teşekkürler burdan herkese.
Yaban ellerde beni dünyanın en mutlu insanı yaptığınız için.
 
Bu da İrina'nın hediyesi taç:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder