25 Oca 2011

başımıza gelmiş en büyük bela

Ben bu kadın kadar tuhafını görmedim arkadaş.Valla görmedim.
Nasıl bir tarz,nasıl böyle bi kitleleri harekete geçirme arzusu ben anlamadım.
Sürekli ben mağdurun yanındayım stayla,yok efendim yılın en güvenilir ismi.
Nasıl bir kendine güven,nasıl bir saçmalık silsilesi,nasıl bir aşk hayatı.Ki bu aşk hayatı konusunda herkesin kafasının karışık olmasına bayılıyorum.
"Ohooo Seda Sayanın evlenmediği adam kalmadı kızım!"
"O kadar çok mu?Kaç tane ki?"
"ÖÖÖÖ du bi sayıyim:A-B-C.Dur bakiyim yoksa o yok muydu?" diyerek muhabbeti uzatır da uzatır.
Bugün bi film izliyodum reklama girdi.Zaplarken baktım bunda yine flaşşlar patlıyo,dedim ne anlatıyo yine bu la bi bakayım.Hamiyetin(o kim acaba bilmem) babası intihar etmiş.Bu bi avaz avaz "BENİM BABAM ALKOLİKTİ AMA RAMAZANDA İÇKİ KOYMAZDI AĞZINA" dedi,zannettim ki devlet sırrı açıkladı.Stüdyodakilere kal geldi.Azametini gösterdi o anda.Nasıl tesir ettiyse artık kimseden ses çıkmadı,gülesim geldi güldüm.
Bu arada size müjdeli haberi de vereyim:Aydın Üniversitesi öğrencileri
"Seda Sayan gibi bir isim neden üniversitelere gelip ders vermiyo?" demiş.Öğrencilerin yüksek kapasitesine ve bilgi açlığına şu anda tanık oldunuz değil mi?Korkmayın ben de sizdenim.
"Çok teşekkür ederim.Özellikle sinema televizyon öğrencilerine yardımcı olmak için elimden geleni yapıcam,şimdiye kadar vaktim yoktu ama artık zaman yaratıcam.Faydam olursa ne mutlu" dedi.
Haadiiiiiiiiiiii sinema televizyoncular sıçtınız oğlum ahahahahah koptum. Bundan sonra millet sizden daha çok hizmet bekler.
Bu kadının müthiş dimaaağından sonuna kadar yararlanın.
Biz yırttık şimdilik.Tüh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder