1 Şub 2011

onlar ve alıp veremedikleri

İnsanların birbirleriyle alıp veremedikleri nedir,ben anlamadım.
Her noktada her adımda bir vaka.Yeter lan!Valla bıktım.
--Ne zaman bir kadın,ondan daha güzel bir kadın görse atıyo boku.Öyle bir nazarla süzüyor ki "Çok güzel olmuşsun" derken bile geber demeye getiriyo içten içe.

--Ne zaman metroya binecek olsam,beni ittirip önüme geçmek isteyen amcalar ve teyzelere denk geliyorum.Adamlar basbas bağırıyo.Ne diyo,tekrar edelim:LÜTFEN İNECEK YOLCULARA ÖNCELİK VERİNİZ.Ama sen napıyosun,beklemekte olan beni itip,inmekte olan yolcuyu itip,"hay seninnn" seslerine katık olarak içeri girmeye çalışıyosun.
Ölür müsün oturmasan?Ha bi de bana.Ölür müsün?
Nedir bu görgüsüzlük yav?Bekleyen adama da enayi muamelesi yapmıyo musun hele,senin Allah cezanı versin.

--Biri çıkıp güzel bir fikir söylediğinde ona neden "Dünyayı sen mi kurtarıcan yeğenim?" diyoruz ki?Neden anlamıyorum.Bi dinle bi bak.Bak bakalım ne diyo?
Milletimizin geçmişine bakarsak göreceğiz ki,Osmanlıya kadar dayanıyor bu iş.Kimse o zamanlar kulak asmamış olan bitene,söylenenlere.Umutlarda var bir tükenme,sanıyorum.

--"Kefenin cebi yok" dedi bugün biri.O zaman bu insanlar neden sidik yarıştırıyo ya?
Misal özel üniversiteler.Hani özellikle orası diye asla söylemiyorum.Fakat liseden bir arkadaşım özele gidince bana "İster istemez mecburen onlara uyuyosun" dedi.
Ne yani,şimdi adam beni bi kot bi tişört giydim diye,yakasında eşşek kadar ARMANİ yazmıyo diye küçümseyecek mi?Hass derim ona.Kusura bakmasın derim.Sen beni üzerimdeki tişörtün fiyatı kadar görüyosun çünkü.O kadar kuş beyinlisin çünkü.
O kadar maddiyata,o kadar dünya hayatına düşmüşsün çünkü.
Sen insan olamazsın çünkü.

--Durduk yere,ortada hiçbişi yokken kız arkadaşı başka bir kız arkadaşının erkek kuzeniyle aynı masada oturuyo diye olay çıkartan(yada türevleri,bilirsiniz:oraya bakma sağa sola bakma...vs),"VARYAAAA SENİN AĞZINI KIRARIM DİŞİNDEN KAN GELİR" diyerek güya maçoluk güya erkeklik yaptığını,karşısındaki cinsi koruduğunu zanneden o erkek tipi var ya,senin alıp veremediğin şey öyle ilginç ki.İşte sen varya dünyanın en beş para etmez en adi insanısın oğlum.Ben sana diyeyim.Sana saygı gösteren korkusundan gösterir,seni kimse sevmez.Buda ömrünün sonuna kadar böyle gider.
Ayıptır sana.Yazıktır sana.

--Sarhoşun karşısında ayık olmak kadar zoru yoktur.Ağzıyla içmeyen cinsin herkesle bi alıp veremediği kesin vardır.Ruhu hastadır,mutsuzdur,karşısındaki insanın burnundan getirmek,onu mutsuz etmek için yaratılmıştır adeta.
Ne var lan bu içkide?Zaten iyi bir şey olsa yasaklanır mıydı,ki siz hala neyin savunucususunuz?
İçmeden oynayamayan,içmeden açılamayan,içmeden karşısındaki insana sevgisini göstermekten aciz olan ve bunu bir ortamda göğsünü gere gere,gülerek anlatan o insan ise dünyanın en ezik en aciz insanıdır.Kınamıyorum-Allah başıma verir Allahım koru.Ama öyle.Öylesin kardeşim.
Acizsin.Güçlü görünsen de eziksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder