15 May 2011

kütahyadan bildiriyorum

Aslında bildirmiyorum.Çünkü Bursaya döndüm.

Yine ani bir plan yaparak gittim aslında.


Bizim üniversitenin manyak rektörü şenliklere izin vermedi bu sene.Haliyle insanlarda bi moral bozukluğu,halsizlik falan...Tahmin edersiniz ki.Halbuki bu sene bizim kızlar şenliklere gelecekti,öyle konuşmuştuk.

Bizim şenlik başka bahara kalınca Zeynep bizi Kütahyaya şenliklere çağırdı.Kırar mıyım?Kırmam.



Çok güzel üç gün geçirdik.Onlara Yusuf Güney,Grup Mecaz ve Nil Karaibrahimgil geldi.Hepsi iyiydi,göbek atmalar,gerdan kırmalar eşliğinde eğlendik.Sadece havanın azizliğine uğradık biraz,onun dışında bir problem yoktu.

Zeynepin de ev arkadaşları kendisi gibi çok komik.Hele sevgilileri var ya,aman Allahım resmen "doğal komik".Gak dese güldüm,guk dese güldüm.

Çok tatlılar.Kalan vaktimizi de kuş kadar Kütahyayı gezerek,Zeynepin dersine giderek-ki harika bir okulları var,saray diye yutturulur rahatlıkla-,hediyeler alarak ve Kemal Kılıçdaroğlu mitingini alkışlayarak geçirdik(Hayır ben hastası değilim,kızlar bayılıyolardı diye şeettim)

Bu da Kütahyadan bi fotoğraf.Ben-Zeynep ve chp bayrakları.

Anı kalsın diye.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder