4 Haz 2011

zeynep'e övgü

Bugün benim canım arkadaşım Zeynep'in doğum günü...
"Ben seni o kadar çok anlattım ki...Daha ne kadar kelime bulmam lazım bilmiyorum.

Biliyor musun,ben anladım ki birini çok sevdiğin zaman onu anlatmada kifayetsiz kalıyosun.Dikkat et,hep en nefret ettiğimiz insanlar için daha çok açılır çenemiz,daha çok sözcük dökülür dilimizden ama sevdiklerimiz için "Çok seviyorum" dan öteye gitmek ne zor!

Bugün senin doğum günün...
İyiki ama iyiki taa liseden beri yanımdasın..İyiki kural tanımaz şekilde gerçekleştirdiğim tüm eylemlerde,deliliklerde,manyak gibi gülüş yada ağlamalarımda benimlesin ve her zaman desteksin.
Asla unutmanı istemeyeceğim şey:Çok değerlisin.Senden ayrılmaya hiç niyetim yok.

Ömrümüz yettiği kadar beraberiz yani.Yandın desene:)
Seni çok ama çok seviyorum.
İyiki doğdun!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder