15 Ağu 2011

aramızda Nevin Hirik diye biri var...


Dayım günlerdir,"Nevin'in resimleri süper di mi?" diyor.Arkadaşı.Evet falan diye geçiştiriyorum,çünkü bakmadım.

"Nevin geçen gün fırına geldi,'Hakan,senin şu pastacılık yarışmasının afişini benim için imzalar mısın?' dedi,acayip şaşırdım.Ben de onun tablolarından isterim aslında ama çok pahalı.Harika ama."


Dün bunları söylerken fırının bahçesinde oturmuş çay içiyorduk.Elleriyle yaptığı şöbiyetten yedim.Güldük eğlendik.

Sonra eve geldim.Biri bana Nevin Hirik'in linkini yolladı Facebook'tan.Bir bakayım dedim.

Açıkça söylüyorum:Ben öyle tablolara bakıp da "Hımm evet bunun sanatsal açıdan şöyle bir değeri var" falan diye konuşmalar yapamam.Zaten genel olarak tablolar benim ilgimi çekmez.Çekiyor desem yalan söylemiş 0lurum.Bir tek Salvador Dali'ye gittiğimde "Ne güzel kullanmış renkleri böyle!" demiştim.Karakalem çalışmaları süperdi .Hele "Gala'nın Yürüyüşü" ne bitmiştim.

Fakat dün o resimleri görür görmez ilk defa bu kadar heyecanlandım.Kalbim nasıl çarpıyor,anlatamam size."Bunlar harika!" dedim,dayıma "beni bu kadınla acilen tanıştırmalısın" diye mesaj attım,Nevin Hirik de beni facebooktan eklemiş!

"Hikayelerini sizden dinlemem lazım" dedim,"Resimlere bak,onlar seninle konuşur" dedi.Evine gitmeyi çok isterim ama Avustralya'da yaşıyor.Anca buralara geliyor...



You were born with wings,why prefer to crawl through life?-Rumi



Ben gurbette değilim,gurbet benim içimde...

Bakar mısınız?
Birer harika!Anlamlarına bu kadar uyan şeylerle daha önce hiç karşılaşmamıştım.Kısa,öz,çarpıcı,vurucu.
Diyorum ya,bir şeyler ilginç gelsin bana,bir şeyler yakalasın kalbimden yeter ki...
Heyecan duydukça merakım,merakım arttıkça hayata karşı olan sevgim artıyor.
Sen çok yaşa Nevin Hirik.
Ellerine,emeğine sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder