8 Ağu 2011

çığırtkan sesli kadın sana söylüyorum!

Mahallemizde üzerinde daima pembe bir tişört bulunan,saçlarını darmadağınık toplayan,ortalama insan kilosunun bir nebze üstünde 40 yaşlarında bir teyze yaşıyor.
Evi evimin tam çaprazında kalıyor.
Bu teyzeyi bloguma taşımamın tek nedeni,içinde doğuştan bir hoparlörün bulunması.
Bir insan sabahın 8inden gecenin 2sine kadar bağırarak konuşamaz.Ben böyle şey görmedim arkadaş.
Karşı komşusuna hatır soruyor,sanırsınız ki "imdaaaatt" diye yeri göğü inletiyor.Cama balkona çıkan sadece ben değilim,olsam yine iyi ama bir bakıyorum herkes başını çıkarmış dışarı "Bir şey mi oldu?" diye sağa sola bakıyor.

Mesela geçen gece saat 2 olmuş,tam uykuya dalmak üzereyim,gittigidiyor.com oldum,"ALDIĞIMMMMM KARPUZU BEĞENDİN Mİİİİİİİ GÜZEL ÇIKTI DİMİİİİİİİ?YOOOOĞĞĞ BEN SANA SÖYLEDİM İYİ ÇIKACAK DİYE" bağırtısına açtım gözlerimi.Sıkısından bir küfür patlattım.Çıktım balkona,fakat kadın ortada yok.Sanki bir kuyudan bağırmış,tepki alacağını bildiği için saklanmış.
Geçen gün bizim evin önünden geçiyodu,yine yanındakine bişeyler anlatıyo ama tahmin edersiniz ki bağırarak.
Daha önce de anlattığım üzere insanlara pek bağıramayan,kavga edemeyen bir tip olduğum için sadece cama çıkıp dünyanınen kötü bakışını fırlattım.Beni gördü,yüzü düştü ve sustu.Sakın "oh" dediğimi sanmayın,iki adım attı yine bağırmaya başladı bok kafalı.

Anneannem de rahatsız oldu bizde olduğu bir gece.Çünkü kadın telefonla konuşuyordu!"Anneanne valla bağıramıyorum,sen çık" dedim,bizimki Evita havasıyla parmaklıklara tutundu,sanırsın ki "Dont cry for me Argentina" falan diye şarkı söyleyecek...
Birden bir ses!"AAAA YETER AMA YA UTANMIYOR MUSUN SABAHTAN BERİ BAĞIRA BAĞIRA KONUŞMAYA?AYIP BE NE TERBİYESİZ KADINSIN!"
Başladık bu sefer gülmeye.Kadın tabiki kendi sesinden anneannemi duymadı.Yine üç-beş kafa balkonlara çıkıp anneanneme destek verdi.

Çığırtkan sesli kadın,senin ağzını gözünü kırmak istiyorum.
Evinde oturup camlarını açtığında bile nasıl yeri göğü inletiyosun anlamıyorum.
Tez zamanda sesin kısılır inşallah.Ha eğer kimse müdahale etmezse en sonunda devreye giricem bu kesinleşti.
Ay heyt yu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder