16 Ağu 2011

mimlendim ow yeeeaaa!

Eleni'nin Arka Bahçesi ve Esra Dilara Akman tarafından mimlenmiş bulunuyorum.
Bu mim ne demek bilmiyordum.Sayfama mı atılıyor,yollanıyor mu falan diye düşündüm durdum ama galiba onlar soruyor,sen buraya cevabını veriyosun.
Konu şu:"Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın''




Hımmm bir düşünelimmmm...










1)Titanic:Onun büyüsü başka,ondaki aşk başka.Jack Dawson daki cesaret,o aşk,o sevgi...Ağlarım her izlediğimde...






2)İnto the Wild: 27625256 kez izledim herhalde bu gerçek yaşam öyküsünü.Alaska'ya gidip terkedilmiş bir otobüste yaşamaya başlayan Christopher Mccandless'ın hikayesi.Acayip bir film,insan kitleniyor.











3)Big Fish:Tim Burton'ı zaten çok severdim,bu filmiyle daha çok sevdim.Güzeller güzeli masallar uydurup bunlardan hayaller kurmuş.Baba-oğul ilişkilerine başka bir ışık,başka bir nefes olmuş.Harika bir film.Masal sevenlere tavsiye...







4)Babam ve Oğlum:Dayanamadım dörtledim.Bence dünyanın en içten filmlerinden biri bu.Buram buram Ege,sıcaklık ve sevgi kokuyor.İzlemeyen kalmadıysa bile ben her izlediğimde ağlarım,söylemek isterim.



Not:Singin'in the Rain'i almadım çünkü onu mü


zikal kategorisinde değerlendiriyorum.Anlatıp duruyosun da neden yazmadın olmasın.

Mim için teşekkürler kızlar.Sizi seviyorum:)

1 yorum: