6 Ağu 2011

olmamış sevgiliye mektup

Merhaba,
Bunu hep yapmak istemiştim.Bu güne nasipmiş.
Sen benim evleneceğim adamsın.Ve şu anda dünyanın neresindesin,kimin elini tutuyosun(çok kıskandım lan!),kime "seni çok seviyorum,daha önce kimseye karşı böyle şeyler hissetmedim" diye 7483784.cü kez yalan atıyosun acaba?
Ama bil yani,bu yalanları muhtemelen bana da söyleyeceksin ve ne yazıkki inanacağım.Eş olarak seni seçeceğim.
"Neden sevgilin yok?" baskısını üzerimde hissederken "İstemiyorum" diye binlerce kez söylememe rağmen ve ciddiyken birden karşıma çıkıcaksın.Emin ol ben seni istemeyeceğim önce.Çünkü bu hep böyle olur,kötü huyumdan.Sonra sen allem edip kallem edip tutacaksın elimden.
Birkere sana kendimi anlatırken içinden "Çattık" diyeceksin,hazır ol.Seninle evlendim diye sorgulamam bitecek diye de düşünme.İçindeyken bambaşka bir dünya daha açılacak gözlerimin önünde;daha derin,daha çetrefilli kuyular.Daha manyak bir Hazal...

Çok gülmemden şikayet eder misin bilmiyorum,umurumda da değil.
Sakın beni kısıtlamaya kalkma emi canım?Sanıyorum iş tamamen yokuşa sürülmüş olur.
Mümkünse hatta rica ediyorum eğlenmeyi bilen,hayatı seven,pozitif ve güleryüzlü bir insan ol.İş ilanı gibi olsa da öyle ol.Portatif,taşınabilir,üzmek kelimesi lügatında bulunmayan biri...Kadınların değerli olduğunu sana iliklerine kadar hissettirmiş bir annenin evladı ol.

Evlenmek gibi bir derdim yok ama sen karşıma ben hiç istemeden de olsa çıkacaksın.Hayatımı allak bullak edeceksin,biliyorum.
Ben bu satırları yazarken sen kimbilir kimleri seviyor,kimlerle içip sıçıyorsun?
Tarihi unutmayalım.Dilerim sen de bu aralıkta ne yaptığını hatırlarsın da anlatırsın.İnşallah tahmin ettiğim şeyler olmuyordur.
Bir dolu kız arkadaş resmi yakmak istemem yani...

İmza:Gelecekteki eşin Hazal:)

(Oha çok komik oldu bu.Herkese tavsiye ediyorum)

4 yorum:

  1. 'Kadınların değerli olduğunu sana iliklerine kadar hissettirmiş bir annenin evladı ol.'
    sanırım en sevdiğim kısmı bu oldu hazalcım:)
    bir gün beyaz atlı prensine bu satırları okutman dileğiyle:))

    YanıtlaSil
  2. bakalım canım,eğer karşıma çıkarsa mutlaka okutacağım:) beğendiğin cümle için de ekstradan teşekkür ediyorum:):)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle merhabalar :) mektubun güzelmiş, o şanslı insanın postasına ulaşır umarım en yakın zamanda :) diğer yazılarını da okumaya çalışacağım .seni ve arkadaşlarını da bloğuma beklerim :)

    http://cemrecetem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim.izleyicin oldum bile:)

    YanıtlaSil