11 Ağu 2011

olmaz olmaz bu iş olamaaazzz!!!

Bu akşam iftarı tek başıma yaptım.Değmeyin keyfime,nasıl mutluyum nasıl mutluyum.

İnsan bazen yalnız kalmak isteyebiliyor.Bu da benim o "nadir" zamanlarındandı.

Fındıklı kahve içip ayaklarımı uzattım,kanalları zaplıyorum.Anam ne göreyim?

Yanmış bir tenle ayçiçeği tarlalarında elinde kırmızı bir yazmayla koşturup duran sakil insanların başını çekesice Özge Özpirinçci...

Fonda duyduğum müzikle "Olamazzzzzzzzzzzz!!" diye zıplamam bir oldu.

Şu hayatta en sevdiğim türk filminin,en sevdiğim yazarlardan birinin eserinin dizisi..."Selvi Boylum Al Yazmalım"


Yapmayın etmeyin lütfen!

Hadi yaptınız:"Yaprak Dökümü"-"Canan"-"Aşk-ı Memnu" yu dizi.

Bari buna dokunmayın.


Dünyanın en içten yazarlarındandır Cengiz Aytmatov."Beyaz Gemi" si bittiğinde hüngür hüngür ağlamıştım.İçten,samimi...

Dünyanın en içli "kavuşamama" öyküsünü yazıp her seferinde ağlattı.

Türkan Şoray kadar güzel,doğal bir kadın ve Kadir İnanır kadar tatlı sert bir adamın oyunculuklarından inanılmaz bir film yapıldı.Yıllar geçti,kuşaklarca kucaklandı.

Sen şimdi 2011 senesinde neyin sıkıntısını çekiyorsun senarist bey?

İnsanların içine işlemiş şeyler üzerinde oynamaktan vazgeçilmeli artık.

Bazı duygulara saygı duymak lazım...




Şahsi fikrim:Bu diziyi izlemeyeceğim.

Benim aklımda harika bir eser olarak kalıcak.

Yenisine gerek yok.



Keşke yapılmasaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder