26 Ağu 2011

teknolojide son nokta-oha sayın seyirciler!




Kardeşimin de dediği gibi "Burda çok acayip şeyler oluyor!"
Sanırım bu İphone 5 insan zekasının ulaşabileceği son nokta.
3D çılgınlar gibi geldi hayatımıza.Her alanda görmek mümkün,resmen telefona uyarlamışlar...
Televizyonların yeni çıktığı zamanlar insanların "bir kutunun içinde birilerinin hareket etmesi" durumuna vaki olamaması geldi aklıma ilk önce...Herkesin bir evde toplanması,Dallas'ın izlenmesi...
Sonra merdaneli çamaşır makinelerinden otomatik makinelere geçildiği zaman yine aynı şaşkınlık baş göstermiş ya,şimdi bize komik geliyor.O zamanlar insanoğlu için büyük bir devrim kabul ediliyordu...
Beş sene kadar önce amcam bana "Hazal bak,göreceksin,yakında telefonlarla hem fotoğraf çekilebilecek hem de televizyon izlenebilecek" dedi...Söylediği yer dün gibi aklımda,o kadar inanmamıştım ki...Heee heee demiştim.
Şimdi telefonum fotoğraf çekiyor lan!
Yüce rabbim demiş ya,insan eşref-i mahlukattır,ona dört ayak vermedik iki ayak verdik,ayaklarının üzerinde durabilsin diye...
Hakkını veriyorlar bazı insanlar galiba.
Bazı insanların beyninde sınır olmadığının bir kanıtı bu telefondur.
Daha iyisi yapılana kadar en iyisi bu.

5 yorum:

  1. şimdilik nokta kondu ama son dememek lazım. ilerde neler yapacaklar allah bilir :)

    YanıtlaSil
  2. https://www.facebook.com/video/video.php?v=149621655099121&oid=125714047478492&comments sadece şunu izle diyorum,sonra gel teknoloji konuşalım.

    YanıtlaSil
  3. vay anammmmmmmmm!!!!ağzım açık kaldı bu ne böyle...aklım almıyo biliyo musun cemre ama on yıla kalmaz bunlar baya yaygınlaşır:)

    YanıtlaSil
  4. eh yani, 10 yıl sonra bu videoyu ezik bir şekilde izleyeceğiz, jupiterde blog yazarken...şey, evet sanırım biraz fazla uçtum, jüpiter değil de ay olacaktı o, özür...

    YanıtlaSil
  5. hahah yok yyooookkk blog yazmakla kalmayıp havaya bile yazı yazarız:)uçtum özür:)

    YanıtlaSil