4 Eyl 2011

samimiyetinize inanıyorum

Bugün bayan bölümünden erkek bölümüne geçtim ilk defa,orada görevliydim.
Hepsinin yanaklarını sıkasım geldi.
Nasıl kibarlar,nasıl "Allah sabır versin" ciler...
Bir yeni gelin,bir ürkek ceylan...
Düşünüp düşünüp vardığım sonuç şu:Bir insan bir işte ne kadar çok biliyorsa egosu o kadar yüksek oluyor.
Kadınlar alışveriş konusunda bir hayli bilgi birikimine sahip.Sen paça boyu alırken bile "Cık o öyle olmaz" diye atlayacak kadar bilgili,bir ürünün kalmadığını anlatmaya çalışırken bile isyan edecek kadar devrimci ruhlu;kendisine bol gelen gömleği "Alalım yeaaa daraltırız" diyecek kadar da yaratıcı...
Ama erkekler öyle mi?Adam zaten işten yorgun geliyor,kadın dırdırıyla alışverişe çıkıyor;eğer çoluk çocuktan zaman kalırsa kendine üç beş parça bir şeyler alıyor.O kadar bunalıyor ki "Yeter gidelim" diye söyleniyor.Tek zevki futbol ve siyaset (üçüncüsünü söylemeyeceğim).Adam nerden bilsin,bu üründen kaç tane var,paça nasıl alınır,bu renk bu renge neden uymaz?
Bilmedikleri için de adama sadece bir kere anlatmanın güzelliğini yaşıyosun..."Peki hanımefendi,kolay gelsin" diyorlar.
Mesela kadınlar "Var mı bunun 3XL ı?" diyor,"Allah kurtarsın oha o ne kadar kilo?Allahından bulmuşsun" diyemiyosun.Ki bi pardon bakar mısınız demek de yok ha...Ama erkekler direkt:"Kolay gelsin hanımefendi ben bir şey soracaktım..." Sor annem sor.İstersen de ki burada Polo marka tişört var mı?Sana bulmayan namert olsun...
Tatlı dilin yılanı deliğinden çıkardığı kesin yani.
O yüzden erkekler öyle böyle tamam da alışverişte birer melekler.
Can kurban,ne diyeyim...

P.S:Ya bu erkek kemerlerinin de numarası varmış ya,nasıl şaşırdım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder