5 Ara 2011

yok böyle sıfat!



Başlık çok mu saçma oldu bilmiyorum ama bu dans yarışmasını izlerken bana bi haller oluyor.
Şu anda yazdığım oda buram buram yanmış tavuk koktuğundan mı takıyorum bu kadaaaaarrr yoksa tez yazım aşamasının sıkıntısından,15 kaynak isteyen hocama sövemememden mi bilmem.
Acun Ilıcalı çok zeki bir adam.Türk insanının neyi sevip sevmediğini çözmüş,ona göre gardını almış,ne yaptıysa tutturuyor.Allah daha çok versin,kazansın,ona hiçbir dediğim yok.Zaten o hiçbir işe yaramayan,bütün gün boş oturup boş gezen,ona buna saran sözlük yazarları gibi adamın yaptığı her şeye bok atamam şimdi.(Bazılarını tenzih ediyorum tabiki,sıkı da okuyucusuyum)
Ama şöyle bir baktığımda o kadar içi boş programlar yapıyor ki,valla bazen dayanamıyorum.Mesela Şenol İpek.Allahımmmmmmm!Kendisi bana göre dünyanın en yavşak adamı.O sırıtış,o endam.Dayanamıyorum bir gülüşüne bile.
Cem Ceminay..."CANIM TÜRKİYEEEEMMMM!!!" "GÜZEL İNSANLARIMIZZZZZ!!!" dedikçe kafamı su dolu kaplara sokup intihar planları yapıyorum,engelleyenler çıkıyor.
Said midir ne haltsa bi hoca var ya Spinoski kılıklı...Bak biraz önce şöyle bir dialog geçti:
Burcu Esmersoy:"Evet Said hocam,sizin görüşlerinizi alalım"
Said:"(Sessizliiikkkk....Sessizliiikkkk) Sesimizi duyamıyoruz,konuşmalar kulağıma gelmiyor,stüdyodaki seyirciler çok mu konuşuyor ne?(Bülent Ersoy'un 'Sen bir böceksin' bakışı)"
Al işte bok.Ne demek o?İlla bi laf sok,illa kendini suçlu hissettir.İlla,öğretmen "Evladım sana diyorum" dediğinde "Ben mi?Ben mi?" diye soran öğrenci psikolojisine sok herkesi anasını satayım.
Nerden buluyo bunları arkadaş yaaa...Bir de para veriyor üstüne...Valla Allahtan izlemiyorum,biraz önce denk geldim,bir kez daha şükrettim izlemediğime.
Ah be Acunum,iyisin hoşsun da...
Bazen de boşsun.
Samankafalar.

2 yorum:

  1. ben de bugün dellendim kim lan bu said hoca dedim, habire hocam hocam diyolar.. açtım wikiye baktım. adam harbi hocaymış. okudum bi güzel geçmişini, eyvallah hocam dedim kapattım :D

    YanıtlaSil
  2. hahahah yookk hocalığına falan bi diyeceğim yok ama o ne yüksek egodur,o ne kendini beğenmişliktir.isyanım buna:)

    YanıtlaSil