23 Oca 2012

Aşk nedir? Ben bu yazıyı neden yazdım?

"Bugün de aklına takılan bu dimi?" diye düşünüyosunuz,yes!Bugün budur.
Bak yine ortada bişi yok tamam mı.Yine aniden önüme çıkıveren bişiden bahsedicem ve aklıma üşüşenlerden...
Saçlarımı yapıyodum bundan beş dakika önce.Carrefour'a gidicez,Zeynep gelicek ve ikimiz de pantolon alıcaz.Bugün de kursa gittim,pek eğlendim pek öğrendim falan.
Neyse amma uzattım;Esra Erolun evlendirme programı açık.Bi tane teyze gelmiş,yaşı 50-60 arası,kriterleri de eli yüzü düzgün,evi arabası olan,büyük şehirde yaşayan bi amcayla evlenebilmek...
Geldi bi amca,Konya'dan.Şiir yazmış kadına-ki şiir yazan amcalar çok itici olurlar- ama bu aksine bi şeker bi düzgün...Ben azıcık insan tanıdıysam eğer bu adamın pek bi mülayim,saygılı,dürüst olduğunu ilk bakışta söyleyebilirim.
Kadın daha paravanı açmadan "Esracım" dedi "Beyefendiye geldiği için çok teşekkür ederim ama benim kriterlerimi biliyosun,ben büyük şehirde yaşamak istiyorum o yüzden bu iş olmaz,zahmet etmiş" dedi.
Bir elimde maşa,şöyle bi dönüp baktım."Ya aşık olursan?" dediler,verdiği cevap "Bu yaştan sonra aşkı mı düşünücem Allah aşkına!"
Ne ara böyle olduk biz ya...
Tamam kimse sana demiyor ki çulsuzun biriyle evlen,sürün.Sadece adam gibi biri değil miydi yani evlenmek istediğin,ya da ben mi yanlış anladım?
İnsanlar ne ister?Temel duyguların eksik olduğu ilişkilerden ne kadar sağlık beklenir?
Tabiki herkes aşık olarak evlenmiyor.İllaki öl bayıl demiyorum ama bir insanla evi arabası olmadığı için evlenmemek diye bi durumu nasıl kabul edebilirim?
Ben edemem.Sevgi sadece elle tutulabilen eşyalardan oluşmaz.Her şeyin bi eskime süreci var.
İnsanın eskiyeni görülmüş mü?
Eskilerin "Saygı-sevgi-anlayış" diye yüzümüze tokat gibi bağırdığı,ama artık malesef nadiren bulunan bu değerleri daha o yaşlardaki insanlar yapamıyosa biz nasıl yapalım?
Aşk nedir?
Bunu düşündüm.Neden bu devirde sadece maddiyat?Neden bu kadar hızlı yozlaştık toplum olarak?
Ne değişti?Elle tutulur bi neden gösterebilir misiniz bana?
Bilmiyorum.Ya ben kafayı yiyorum,ya da her şey normal...
Ya da ağlanacak halimize mi gülüyoruz,anlamadım.

2 yorum:

  1. ssk emeklisi mi bağkur emeklisi mi diye soran da varmış hazal :) ne aşkı Allah aşkına...

    ve takdir edersin ki takıldığım nokta: Konya'yı köy falan gibi küçük,gelişmemiş,saçma sapan bir yer sanıyorlar ya bu arkadaşlar. Ölmek istiyorum o vakitler.

    YanıtlayınSil
  2. Hiç gitmedim ama biliyorum ki Konya güzel bi yer...Küçük görünen şehirler hiç de öyle olmayabiliyor Dilaracım,seni çok iyi anlıyorum,hep daha iyi bi yerde yaşadığını anlatma ihtiyacı doğuyodur belki,o da çok zordur...
    Aşksa kalmadı artık,doğru öyle soranlar da vardır illaki...Diyecek kelime de bulamıyorum valla:)

    YanıtlayınSil