11 Mar 2012

Bazen

***Bazen çok cool olmak istiyorum-evet cool diye de bi şey var-.Böyle gizemli gizemli takılayım da herkes beni merak etsin falan.Gerçi beni dışarıdan gören herkes bi burnu havada zannediyomuş ya,benim bahsettiğim şey ayrı...

***Murathan Munganla bi şömine başında oturup sohbet etmek isterdim.Farklı düşünen beyinleri,keskin zekalı insanları seviyorum çünkü.Gerçi genelde o konuşurdu ben dinlerdim,çok şey öğrenirdim gibime geliyor.
Çok ayrı bende yeri.Yaşayan edebiyatçılar arasında en sevdiğimdir...
Belki bana:"Biliyor musun,saklanmanın yolu çok fazla ortalıkta olmaktan geçer" derdi,katılırdım,tasdik ederdim.

***Bu aralar kafayı ingilizceyle bozdum.Bir türkçe bir de ingilizce kitap okuyorum.Kursta kur atladıkça işler zorlaşıyor,sürekli çalışıyorum,ingilizce okuyorum,ingilizce çalışıyorum,ingilizce dinliyorum.İşin doğrusu küçüklüğümden beri başka başka diller öğrenmeye,özellikle de ingilizceye karşı büyük bi ilgim var.Hayatım boyunca da sürekli konuşabileceğim bi yerde çalışsam keşke lan.
Hadi bakalım hayırlısı.

P.S:Bu arada "Soframız" programının çekildiği ev bizim değil,dayımın evi..."Aaa evi de böyleymiş" demeyin sonra:)
Öptüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder