3 Tem 2012

Bu nasıl olabilir?

Kumla'dayken en yakın arkadaşlarımdan biri aradı,"Sevgilim benden ayrıldı" dedi.
Şokları yaşadım!Haydaaaaaaa deyiverdim.
Çünkü çok mutluydu.Çok seviyordu.Evliliğe kadar yolu var gibi görüyordu.
Çocuk bunun peşinden 1.5 yıl koşmuş,bizimki yüz vermemişti.Çocuk o kadar utanıyor,bu ilişkinin başlamasını o kadar çok istiyordu ki,bir türlü dile getiremiyordu.Çok aşıktı-ya da öyle sandık.
En sonunda çıkmaya başladılar.Her gün,"Bana çiçek aldı-çikolata aldı-kolye aldı-sevdiğini söylüyor-çok mutluyum" larını duyuyorduk.Bir gün geçmiyordu ki atraksiyonsuz olsun.Kızımız mutluluğu fazlasıyla hak ettiğinden,bir önceki ilişkisinde umduğunu bulamayıp,kalbi kırıldığı için hepimiz "nihayet buldu" deyip seviniyorduk.
Taa ki arayıp,ayrıldıklarını haber verene kadar...
Kızımız çocuğa bağırmış bir tartışmada.Ve adam aniden şöyle demiş:"Bana babam bile bağırmadı bugüne kadar...Beni bu kadar rencide edemezsin...Can çıkar huy çıkmaz,bu iş buraya kadar!"
Yuh!Anlıyorum,kız hatalı.Bağırmaması gerekir,kim olursa olsun,tamam ama ilk defa yapmış.Gerçekten çok sevdiysen uyarırsın,"Bir daha yapma" dersin.Bizimki de anlamayacak insan değil ki!Hallolur gider.Birdaha birdaha tekrarlanırsa eyvallah,bırak ama ilk hatada silip atmak da neyin nesi?
Neyse kızımız ağlarken yerlere düşmüş.Çocuğa yapma etme demiş ama nafile.Geri dönüş yok.
Teselli turlarına başladık biz de burdan.Hayırlısı olsun dedik,böylesi daha iyi olmuştur dedik,dedik de dedik yani.
Sonra bu sabah uyandım.Gözümü açar açmaz İpek dedi ki:"Çocuk dün gece eski sevgilisine dönmüş,Facebookta ilişkisi var yapmış,resim falan koymuş"
Gözlerim fal taşı gibi açıldı yatağın içinde."Ohaaaaaaa" dedim "Adi şerefsiz!"
Sonra noluyo biliyo musunuz?
Hangi erkeğe sorsanız,ayrılığını öyle bir anlatıyor ki hep kız hatalıymış gibi.Hiçbiri "Ben şerefsizlik yaptım,kızı bu kadar sudan sebepten bırakıp 3 gün sonra eski kız arkadaşıma döndüm.Ha bu arada kızın 1.5 yıldır peşinden koşmuştum,onu kendime aşık ettim.İnan, benim kadar puşt olan bi başka erkek daha yoktur" demiyor!Sorsan,sorun hep kızlarda oluyor.
Sonra diyolar ki,kızlar şöyle kötü böyle kıskanç.Sen çok bi boksun çünkü de kızlar fena...
Bu kadar manyağı görüp de erkeklere güvenmemeyi daha doğru buluyorum şimdi...
Kimse aşkından ölmüyor...Kimse gerçekten aşık olmuyor,ben artık böyle düşünmeye başladım.İnanmamak lazım.
Arkadaşım için de çoooookk hayırlı oldu.
Allah en mükemmelini çıkarsın karşısına...
Bu adi herif de defolup gitsin,Allah bildiği gibi yapsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder