30 Ara 2012

2012'de neler oldu?

-Hayatımın ilki oldu.Kalbim hızlı hızlı çarptı,elimi uzattım ama sonu kötü bitti.
-İlk defa aklımı değil kalbimi dinledim.
-Altı kızın arkadaşlığının 8.senesi bitti.
-Üniversiteden mezun oldum.Ha ama bi bok mu oldu derseniz,tabiki hayır.İşsizim,mutluyum.
-Gizliden gizliye yürüttüğüm,hayatımı değiştirecek "çılgın projem" için uğraşıyorum aylardır.Olursa anlatıcam,boş yere velveleye vermeyelim ortalığı.
-Yurtdışına gittim.Üç ayrı ülke gezdim,hayatta en çok sevdiğim şeyi,yeni kültürler ve insanlar tanımayı gerçekleştirdim.
-Çok insan öldü bu sene.İşin en üzücü yanı buydu.
-Çalıştım.
-Dost biriktirdim.
-İngilizce kursu devirdim.Dilimi geliştirdim.
-Yine çok gezdim.Allah eksikliğini göstermesin.
-Babam eşinden boşandı.Bu da bi nevi durum değiştirmedir.Hayırlısı diyelim.
Valla bu kadar bak.Cidden.
Neşem yine boldu,güldüm yine çokça;sağlıklı olduğum için,sevdiklerim yanımda olduğu için,şanslı olduğum için şükrettim her bir sene sonunda yaptığım gibi.
2012 güzel geçmedi,şöyle bi dönüp bakınca.Fakat nedense 2013ten fena ümitliyim.
Altıncı hissime çok güvenirim,bu sene çok güzel şeyler olucak gibi.
Ve ve veeeeee...İçimde,ilk defa böyle hissediyorum dediğim bir duygu var...Ben biriyle tanışıcam,yüzyüze gelicez...Ve o andan sonra her şey değişicek.
Demedi demeyin.
Herkese şimdiden mutlu,umutlu,sağlıklı,bolluk ve bereketi bol olan,neşeli bi yıl diliyorum.
Seneye görüihgjhagsahs:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder