9 Eki 2013

Değişen blog adı ve geri kalan her şey

-"Üfürükten Teyyare" dönemi kapanmıştır ağalar beyler!
Aslında blogumun adıyla ilgili hiçbir sorunum yoktu çünkü ne demek istediğimin tam tanımını veriyordu:Üfürükten teyyareydi işte yazdıklarım.Kendimle dalga geçicek ve kendimi yerden yere vurabileceğim bi alan bulmuşum,adını da koymuşum,keyfini çıkarıyordum kiii,geçenlerde twitterda bi arkadaşım "Biz daha o konuya gelmedik demek istedim" gibi bişi yazınca "Hah" dedim "Tamam".Çünkü hem üfürükten teyyare şeylerle uğraşıp hem de hala içinde çözemediği binlerce düğümle yaşayan,gördüğü ve anladıklarıyla bir bir aydınlanan ama soruşturması,araştırması hiç bitmeyen ve hep bir iç-kafa sesiyle yaşayan manyağımsı bi bünyem olduğu için "Hala arıyorum bulamıyorum.Ne olacak benim son yazım acaba?Hala neyin peşindeyim?" falan gibi derin görünen saçma sorularıma bi nevi cevap oldu o cümle.Muhtemelen gelemeyeceğim de o konuya,bitmeyecek sorular falan da ya,neyse anacım.
Bilin yani ben burdayım.Adım değişti,o kadar.

-"Yüzümde çıkan sivilceler"
Bu konu beni tam 1 aydır darlıyor sevgili okur severler.
Ergenlik döneminde bile bir tane küçük sivilcesi olmayan-bunu da cips sevmeyişime ve asla yemeyişime bağlayan-ben,şimdi elin memleketinde yüzümde zilyon tanesiyle dolaşmak zorunda kalıyorum.
Geçen gün biyerde okudum,yüzünde sivilce çıkmadığını gören kadınlar mutlu oluyomuş.
Ben şimdi anlıyorum o ergenlik dönemindeki bebeler neden "Oğğffff gitmiyo bunlar yhaa" diye ağlak ağlak dolaşıyomuş.Neden öyle duvar diplerine sinip "Duygusal ergen" takılıyomuş valla anladım.O kadar büyük bi buhran ki benim için,aynaya bakmak istemiyorum yav.Her sabah yüzüme bakıp "Allahımmmmm neden beennnn?" diye açıyorum ellerimi göklere,yaradana.
Hayır çık tamam.Kal yüzümde tamam.Tamam da canım birer tane çık,istersen dana kadar ol,üstüne bin tane espri yapayım ama nasıl çıkmışsa yayılmış halde ve kıpkırmızı.Al yanaklı yetmişlik anane mod on ya,böyle bişi olamaz.Sinir krizleri geçirdiğim bir gün Katrina'ya "Napıcam bana bi hal çaresini söyle" dedim de bi ilaç önerdi gittim aldım,kullanmaya başladım inşallah işe yarar.Hayır bide burda "Hadi hemen randevu alıp cildiyeye gideyim"lik bi durum da yok,haftalarca beklemen gerekiyo ,(Aman zaten bu Biritişler sıfır pratik,bi iş yapana kadar kanser ederler adamı),nerde öyle bizdeki gibi pat diye randevu almak.
Bakalım,görücez.

-Pazar günü 24 oluyorum inşallah canlar.İrina planlar peşinde şu anda,mesela cumartesi günü Bath'a gidip bir gün kalıcaz,sonra o akşam süslenip püslenip(Yaklaşık 6 ay sonra ilk defa höhöyy) eğlenmeye gidicez,pazar günü de şehir turunun ardından dönüş.Aslında spa olayına girelim dediydik ama fiyatları görünce bana espri yapmaya gün doğdu varın siz tahmin edin hahahah:)

-Kuzenim Deniz bizimle "konuşmak istiyomuş".
Vay geçen zaman demek istiyorum sayın seyirciler!
Güneşin altında uzun eteklerle yürürken kucağımda içini çeke çeke uyuyakalan papyon kafa,şimdi süpermarkete koşarak girip ellerini iki yana açarak "Ben geldddiiiimmmm hoş gelddiiiiim" diyerek herkese kendini öptürüyor.Anneannemin gözüne cam sileceğiyle vurmuş yanlışlıkla,gözünü morartmış;başka bi gün dayımı sinirlendirmiş "Çık git odadan" dedirtmiş ve hemen gidip küçük bi çanta bulup eşyalarını koyup "Halama gitcem ben" demiş haghgshshsdgsh bok.
Politika ya da çevresel meseleler hakkında konuşuruz diye düşünüyorum dönünce:)

Neyse hadi daha fazla sıkmayayım sizi.Kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder