27 Kas 2013

Bir "partilerin aranan ismi" olarak ben.

Başlık çok cezbedici biliyorum:Tıklarken,partilerde dans ederken kendimden geçtiğimi,iki günde bir partiden partiye koştuğumu ve eve sarhoş geldiğimi düşündüğünüzü tahmin etmek zor değil.
Sizi hayal kırıklığına uğratacağım için üzgünüm ama gerçekler acıdır.
Etrafımdaki birçok insanı görüyorum,mükemmel bir enerjiyle iki günde bir "Party Nighhht"-"Cameo tonight" modunda,kış ayazında incecik bluz ve topuklu ayakkabılarla koştura koştura clublara gidip birer içki alıp sonra bir tane daha alıp,dayanamayıp şişeyi alıp sabaha kadar dans ediyorlar.
Ha ama durum sandığınız kadar "masumane" bir eğlence anlayışından ibaret değil:Barda tanıştığınız kişilerin sizi ellemeye çalışması ve bu durumdan hoşnutsanız gecenin ikinizden birinin odasında son bulmasına kadar giden uzun bir yol var önünüzde.Ha ama istemem derseniz kimse ısrar etmiyor,özgür bir ülke burası ve seçenekleri çok.Kafaları güzel ve ortamda bu kadar çok "dişi" varken sizin nazınızla kaprisinizle uğraşacağı yerde yüz elli tane daha kız tavlayabilecekleri için zaman kaybetmeden hemen yanınızdan gidiyorlar.
Dün gece bir arkadaşımızın son gecesi olduğu için okulun öğrenci yurdunda toplandık.Israr kıyamet sonucu gittik,akşam saat 9.30 gibiydi,ordan da cluba geçiceklerdi.An itibariyle 8 aydır İngiltere'de yaşıyorum,daha bi cluba gitmişliğim yoktur.Aaaaa nasıl olur yaa falan demeyin çünkü çok ama çok işittim bu cümleyi:Allah bana cluba gitme isteği vermemiş,bunu sadece böyle açıklayabiliyorum.Ben 18 yaşındayken de gitmek istemezdim,sıkılırdım;yaşım 24 ve değişen bişi yok.Özel günler ve geceler için eyvallah tamam hadi gidelim(Ki sadece üniversite mezuniyetimde eve sabah ezanında dönmüşlüğüm vardır,o da özel bi gece olduğundan) ama uzun süre kalmak istemiyorum çünkü ben fasıl insanıyım,pub insanıyım.İnsan gibi yiyip içerken karşımdakini duyabilecek şekilde,boğazımı patlatmadan konuşmak istiyorum.Benim için keyif budur.Siz keyfi clubta alırım derseniz,saygım sonsuzdur.Mesela clubları başka şeylerle ikame ediyorum burda:Yeni yerler görüyorum,yeni publara gidiyorum çünkü çok seviyorum,yeni yemekler yiyorum ve yeni insanlar tanıyorum.Topuklu ayakkabılarla yüksek volume müzikte hiç ama hiç sevmediğim dıptıslar eşliğinde takılmak bana mutluluk vermiyor.
Lise mezuniyetimde de böyleydim.İlk bir saat güzeldi,baya bi oynadık ettik ama artık sarmamaya başlayınca masaya dayanıp etrafı izlemeye başladım.Doğal gözlem yapmak için müthiş yerler,insanoğlunun bambaşka bir yüzü.
Bu arada bir de içki mevzusu var tabi:Ağzıma bir yudum içki vurmuşluğum olmadığından belki de canım sıkılıyor olabilir.Gerçi içki içmeden de oynayabilen bi insan evladıyım,yanıma gelip "İçtin mi?" diye soran da oldu ama clubta değil tabi.Kaliteli bi canlı müziği yeğlerim.

Konuya dönecek olursak:Yurdun mutfağına sistem kurup,içkilerini alıp sarhoş olarak dans eden bu arkadaşları izlerken eğlendim,yarısı da Brezilyalı olduğu için nasıl müthiş dans ettiklerini tahmin edersiniz fakat cluba geçmedim çünkü içlerinden biri,sınıfta yanımda oturan bi İsviçreli sarhoş gözlerle gözünü kırpmadan baktığı gibi,sürekli olarak sırtıma falan dokunmaya çalıştı,yanıma gelip yüzünü yüzüme yaklaştırdı falan,kaçacak yer aradım aman yani.Bir de giderken "Bu geceyi unut" diyo gerizekalı,senin bu mal halini unutmayıp napıcam Allah korusun hahahhaa.
Kişisel olarak çok yakın bulmadığım insanların,hele de bir erkeğin bana dokunmasına katlanamıyorum.Kötü niyetli değildir tabiki,hoş hepsinin sapık olacak hali yok ama huyum bu.Belki bişi demeyen vardır,umursamayan vardır saygım sonsuz ama bana bulaşmayın kardeşim.Ben siz bana dokunmadan da gayet sıcak ve samimi konuşabilirim,iyi vakit geçirebiliriz.

Yani sonuç olarak burdaki herkes dans performansımı merak ediyor,cuma günü zorla cluba götürücekler.Bir kere gitmek istiyordum Türkiye'ye dönmeden,anı olsun diye.
Fakat o gün geldiğinde onlar da partilerin aranan yüzü olmadığımı anlayacaklar.
Hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder