1 Haz 2010

gururluyuz ve de mutluyuz!

Canım arkadaşım Ecenin mezuniyet töreni için Kütahyaya gittim.

Ece,şu hayatta görüp görebileceğiniz en temiz kalpli,en sadık,en mutluluk dağıtıcı ve fedakar insandır.(Belki bunları on beş kez yazdım ama yine olsa yine yazarım pişman değilim)Mutlulukların en güzelini hak eder...

Onu 6 sene önce tanıdığımda serviste şarkı söylüyordu.İndiği zaman evine şöyle bir bakarak "Sen burada mı oturuyorsun?" dedim şoklar içinde.Çünkü ilkokulda balkonundaki güllere bakıp hasta olduğumuz evdi orası."Gelin birgün beklerim" dedi.Evet çok içten söylemişti ama itiraf ediyorum "Ne gelcem yaaa" şeklinde konuştum içimden-evet bir monologtu bu.

Fakat işler zamanla değişti.Herkes birbirinin hayat alanından içeri girip şöyle bir baktı.Baktı ve birbirine ne kadar benzediğini anladı.Herkes zamanla birbirini tanır hale geldi.Bizim altı kişilik kız grubumuza sorun,herkes tek bir konuda hemfikirdir:"Ecenin süper bir ailesi var".Ben böyle bir şey görmedim.Ne olursa olsun her çarşamba günleri dayısı yengesi filan hep beraber bayram sabahı gibi toplanıp akşam yemeği yerler.-denk gelmiştik de birkeresinde o zaman öğrendim,ordan biliyorum-Ecenin annesi kesinlikle kimseyi yerinden kaldırmadan servis yapar.Eğer kapının önünden geçerken Eceyi almak için aşağıda bekliyorsanız,annesi mutlaka yukarı çağırır ve elinize peçeteye sarılmış üç adet kurabiye tutuşturur.Yok filan da deseniz,tokum da deseniz bu ısrar karşısında acilen pes etmeniz gerektiği bir gerçek olduğundan kurabiyeleri çantaya atıp yollara düşersiniz.

Babası o hayran olduğum güllere gözü gibi bakar.Hatta Kütahyadayken bana "Çiçekler de insanlar kadar sevgi ister kızım" dedi de hak verdim ona.

Abisi yengesi desen onlara da bayılmamak elde değil.Bne bu kadar eğlenceli bir çift görmedim herhalde.Hele abisi gülmekten yerlere düşürdü hepimizi.Gençlere bu kadar çabuk ayak uyduran bir abisi olduğu için çok şanslı...

Yeri gelmişken Kütahyayla ilgili de bir şeyler söylemek istiyorum:Ben bayıldım.Zeynep ısrarla "Sadece ilk gün güzel sonra bunalıyosun" dese de parmağımı ona doğru sallayıp "Sakın bidaha bana burayı kötüleme bozuşuruz" dedim ve güldük.Bizim Fomara gibi düşünün.Kent Meydanından yukarı çıkın,Osmangazi heykeline kadar.İşte orası Kütahya.Fakat üç yıl önceki gelişime nazaran her şey çok modern ve medeni olmuş.İnsanları güzel ve koca caddede o kadar arabadan bir korna sesi yok.Bence gerçekten yaşanası bir yer-tabi bu yaz için.Kışını bilemem ama çekilmez olduğunu söylüyorlar.

Eceyi kepli cüppeli görmek hepimizi çok duygulandırdı.İnsan düşünüyor gerçekten nerdeeenn nereye.Mutlulukların en güzelini hak ediyor o.

Hep başarılı olsun.

Zaten böyle bir aile arkasında durdukça başarısız olması imkansız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder