12 Ağu 2010

ramazansa ve sıcaksa...

1)Normalden çok daha büyük bir "yazı yazma isteği" cereyan ediyor,Şekil 1a da görüldüğü üzre...
2)Sabah cam açık olmasına rağmen hayatımda ilk defa ter içinde uyanıyorum.(Ben böyle şakaklarından ter damlayan tiplerden değilimdir.Hiç olmadım, o kadar dans etmeme rağmen hemde.O nedenle bu bir ilk)Bir bakıyorum ki saçlar enseme yapışmış dirsek içleri yanıyo."Eyvah" diyorum.Ve ne göreyim,üzerimde pike var.Peki bunu kime borçluyuz?Babama tabiki.Çünkü biz küçükken mevsim yazın en sıcak günü bile olsa gelir,yorganı yada pikeyi belimize kadar sıkıca örter,hatta kenarlarından sıkıştırırdı."En azından belinize kadar örtün" derdi.Şimdi bile bazen bakıyorum İpek de aynen benim gibi beline kadar örtüyo pikesini de öyle uyuyo.Alışkanlık oldu ve sabah bir bakıyorum-bu nedenle- üstümde bir pike.
Yok artık yaaaa, deyip uyanıyorum.Feci.
3)Evde klima var ama yetmiyo.Yetmiyo valla.İp askılılarla geziyorum o da olmuyo arkadaş.Geçen gün balkona çıkmam gerekiyodu,bir çıktım "Hiiiiiiaaaaaaa" demişim.Yüzüme buhar çarptı sanki.Boğuluyorum sandım.
Kendimi bir o odaya bir bu koltuğa atıyorum.Hep suyun içindeyim ama hemen kuruyorum.Nasılda ısınmış bu küresel;inan seni hiç mi hiç anlamıyorum..
4)Fakat ben "Öffff amma sıcak" muhabbetini saatlerce döndüren insanlara bi anlam veremiyorum.Başka konu mu kalmadı konuşacak?"Öfff yandım ööfff öldüm" diye saatlerce dert yanmak da neyin nesi?
Dedemin çok sevdiğim ve onun da hayatı boyunca uygulamaya geçirdiği bir lafı vardır:"Söyledin de acısı geçti mi?" der.Doğru valla vıtvıtvıt...Sıcak da sıcak.
Salak değiliz farkındayız canım aaaaaa!
Bak havaya,boğuluyoruz.
5)Saat 23:00 de matkap çalıştırılan bi mahallede oturuyorum.Balkon kapısının biraz gerisinde durup perdenin arkasından "SAAT ON BİRRRR" diye bağırıp İpek i şok ettikten sonra sesler anında kesiliyo.
Demokraside çareler tükenmez!
6)Kimseyle konuşmaya dayanamıyorum.Telefon muhabbetlerini-zaten asla 15 dakikayı geçmeyen telefon muhabbetlerimi- daha da minimuma indiriyorum.Halimi anlatmaya mecalim yok,genel olarak bir küçük azınlık dışında kimseyi merak etmiyorum(kışın böyle olmam).Kıyafettir makyajdır hiç önemli değil bu ara.
Yazın üstüme getirdiği bir rehavet var da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder