4 Kas 2010

ah be yavrum!

Dişçiye para vermek için gittiğimde bir kalabalığın ortasına düşüveriyorum.Ya doktorumun bir hastası çıkıyor "Teşekkür ederim X hanım" falan diyor yada birileri geliyor,doktorlar bana hatrımı soruyor.
Fakat başıma en sık gelen şey şu:17 yaşından beri dişçiye gidiyorum(dolgu için ama,yanlış olmasın:) ),ne zaman dişçim bana "Ahh o güzelim dişlerinde nasıl bu kadar çürük var?" dese,orada oturmakta ve sırasını beklemekte olan hasta kişi "AAAAAAAAAAA GERÇEKTEN NE GÜZEL DİŞLERİN VAR SENİN?" diyor tamda büyük harflerle.
Dişçim dişlerimi göstererek şöyle diyor:"Baksana canım şunlara.Kızın arkadaki dişine A1 yapıyorum,en öndeki dişlere yapılması gereken dolguyu yani.O kadar ki beyaz dişleri var.Ama nasıl oluyor bu çürükler bilmem..."
"Ama ben günde üç kere fırçalıyorum siz de biliyorsunuz..."
"DİŞ İPİİİİİİ CANIM DİŞ İPİİİ" cevabını alıp boynumu büküyorum her seferinde.

Geçen gün yine para vermeye gittim.Dişçim ve hastası yine çıkmıştı.Kadın yine hatrımı sorup dişimden dert yandı,sonra bir şey oldu ve güldüm.
Hastası olan teyze,anında çenemden tutup "TÜÜÜÜÜTÜTÜTÜTÜ MAŞALLAHHH DİŞLERE BAK ŞU KIZDAKİ" dedi.
Hiç tanımadığı insanların kendisine dokunmasından zerre hazzetmeyen bir insan olarak ellerinin arasından sıyrılmaya çalıştım.
Bu ne lan aaa?Birde nazar değdirceksiniz diye korkmasam bana ne de...
Çenemi tutup başımı sağa sola çevirmek suretiyle bakmak da nesi?At mı seçiyosun teyze?Şeker de verseydin?Saçımı da okşasaydın?
Allah Allah yaaavvvv!!!
Ne tuhaf insanlar var.
Ki özellikle "teyzeler familyası"
Neyse.Pek dişe dokunur bir yazı olmadı ama bugünün kıssası budur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder