3 Kas 2010

neşeli kareler

1)Harbiden neden beni şöyle yüzü geçik insan izlemiyor?Ya bu deveyi güderim ya bu diyardan giderim gardaşlı.Gayrı bundan başka çözümü yoktur.Ay çok eğlendim şu an.

2)Annem artık bilboardlarda.Valla bu kadarını beklemiyordum.
Kendisi ezelden beri ünlü olmak isterdi(!).Şimdi şehrin dört bir yanında.
İşin kötüsü ise artık bizi tanımıyor.Evde mesela "Anne tuzu uzatsa..naa...AANNEEEAAAAA" dediğimde "Nerden geldi bu ses?Bu kim yaa?" diyor.
Ağlıyorum.Sessiz sessiz.Köşemde.

3)Kadın programlarına ölüyorum.Gerçekten bak.Aslını isterseniz programdan çok,orada izleyici olarak bulunan kadınlara bayılıyorum.Bir kere müthiş itaatkarlar.Kim ne derse yapıyorlar.Sunucu ayrı bir vaka,orkestra şefi edasında:"Evet hanımlar şimdi ellerimizi aynı anda bir sağa bir sola sallıyoruz" diyor.Sonra bakıyor ki teyzeler meksika dalgası kıvamına gelmiş,çıldırırcasına "Hayır yeeeaa olmuyor olmuyor!Ulan azmettim başarıcam,bu eller aynı anda sağa sola gidecek!" diyor ve benim müthiş eğlenen bakışlarım arasında başarıyor,kotarıyor işi.Teyzeler perişan,sunucu ter içinde kalmış.Vatana millete büyük hayrı dokundu, yol göstererek.Bursada metro yapıldığı ve ilk seferini yaptığı gün,ellerindeki türk bayraklarını sallayıp alkışlayan güzelim yurdum insanları gibi, bir kesitler.
Siz hep yaşayın teyzeler!
Sadece toplu taşımalarda olmayın,o kadar.

4)"Eat Pray Love" a gittim.Çok renkli,tam istediğim hayatı anlatan bir filmdi.Bir yıl da bir yıldır.Valla ben çok beğendim.Yine olsa yine giderim.

5)Kumlada çok küfreden bir amca vardı.Kendisine doğru koşup "Hiaaa" diyen çocukları kovalar ve yer mekan zaman fark etmeden küfrü basardı.Herkes "Aaaaaaaa edepsiz adam","Bakma kızım bakma o adama" "Tüüü terbiyesizz" nidaları atarken,bendeniz yuvarlanırcasına gülerdim.Hatta hep çok vaktim olsun istemiştim;ben oturayım karşısına,izleyeyim, o etrafa küfretsin.Çünkü şimdiye kadar duymadığınız küfürleri ediverirdi."Offf çok marjinalmiş" derdim.Severdim.
Sanıyorum geçen sene gördüm.Sakin sakin oturmuştu köşesinde,muhtemelen birilerinin onu çıldırtmasını bekliyordu.Çok sevimliydi."Naber?" dedim,duymadı.
Kumlanın gururu o.Lütfen kaybolmasın bir yerlere.

Dinlediğiniz için teşekkür ederim falan filan.Lütfen izleyici sayım yüzü geçsin bak ağzınızı burnunuzu kırıcam ha.Sinirleniyorum.Yoksa sizi de götürürüm küfreden amcanın yanına.
Atılan dayağın sorumluluğu mesuliyetim dışındadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder