18 Kas 2010

merhaba ben Ceyla-memnun oldum hadi göbek atalım

Bugün babaannemlere gider gitmez "Nerde?" diye sordum.
"Odada gel göstereyim" dedi annesi.
Yani tanışma vesilemiz oldu.
Odaya girdim.Hayli kalabalık ve dağınıktı.Bu hanfendi öylece yatmıştı yatağın üstüne.Yanında biri sesli iki oyuncağı.Oturdum başucuna."Tipsizzzzzzz suratsııızzz" ilk tepkim oldu.
Şişkoydu.Bildiğiniz şişkoydu.Göbeği ve bacakları kocamandı.
Görmeyeli tam 5 aylık olmuş,görücü yaşına varmıştı:)
Suratıma baktı aval aval.Malum ilk görüş,yeni tanışma.Göbeğini mıncıkladım,bacaklarını sıktım.Güldü.O sırada odada bulunan herkes güldü,bizi seyrettiler.
Elleri kolları durmadan oynuyordu Ceyla hanımın.Bende çiftetelli havası söyleyerek ellerimi şaklatmaya başladım,baktım eşlik etti,herkes güldü halimize.

Yani anlayacağınız tanışmamız baya şenlikli oldu.
Nazar boncuğunu taktım geldim.Ben onu çok sevdim a dostlar.
Şişko nolucak:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder