18 Ara 2010

bilmem neden...

Bugün konuşurken öyle,bir şey fark ettim.
Sizin için önemli olmayan şeylerden biri:Annemle bizim huylarımızın bir kısmı hiç de birbirine benzemiyo.
Ortak paydamız:Birlikteyken çok eğlenmemiz çok gülmemiz.Onunla zaman geçirmek çok eğlenceli.Mesafeler yok kurallar yok.Ben ona "bacım" derim,"hocam" derim,"anammmmm" derim;o da bana "hazo"-"hazaliko zaptiriko" "ancelik" ve türevlerini söyler.Kankayızdır bir nevi.Enseye şaplak durumuna geldik.
Fakat bir iki konu vardır ki anlaşamayız.Mesela bir insan bir insana aşık olur,sonra bir taraf durduk yerde trip yapar ve karşı taraf da peşinden koşar ya.İşte bunu anlamaz.
"Ya kızım ne aşkı Allah aşkına yaa.Bırak gitsin beş para etmez adam işte!" diyebilir.-Bunu İpekle bana söyler.Onun dışında kendisi tüm arkadaşlarımın Güzin ablası olduğundan uygun bir dille anlatır.Fakat son kertede "Sen bilirsin" diye de güzelliğini yapar.
**Ben çok fazla evde oturmayı sevmem.Annemse fazlasıyla eve düşkündür.Boğa burcu olmasına mı bağlamalıyım bunu bilmem.Tek bildiğim,iki ay evde bırakın gıkını çıkarmadan oturacaktır(Not:Yaşanmıştır)
**Ben keyifciyim arkadaşım.Hatta kendim kadar keyifci az insan tanıdım.Planlı programlı olmak çok ayrı bir şey ama ben keyfime düşkünümdür.Hayatımın her döneminde her evresinde uygularım bunu.Mesela yatağıma yattığımda öyle bir uzanmış olurum ki " Oh ne rahat yeeaa böyle uyuyim ben" derim ve öyle de uyurum.Yada metroda plan yaparım:"Yemek yerim-aldığım filmi izlerken çay içerim-Tolga abiden çikolata almış olurum ohh keyif beee" diye.Bu böyle uzar gider.
Annem ise tam tersi.Her şey hemen toplanmalı-katlanmalı.Yorgun da olsan o evin işi yapılmalı."Ya bırak yeeaaaa dinlen azcık yarın yaparız" desem de kaldırır beni.Evet annemde yoğun bi kaldırma kuvveti vardır ahahah:D
**Şimdi anneme sordum "Aramızdaki bir farkı söle bacım" diye de "Çooookk" dedi."İnatçısın.Çok inatçısın."
Doğru bak.O daha çabuk olur der,çok fazla tevekküllüdür.Ben daha inatçı olduğum gibi bir de "Hemen olsun" cuyumdur.
**Tuttuğunu koparır.Yapma dersin yapar.Bir tuhaftır.Ben hiç anlayamam.Bırak peşini olmuyo dersin bırakmaz.Onun tek inadı bu konudadır.Belkide bunun adı evet "tuttuğunu koparmaktır" efendiler.

Bu gibi şeyler.Daha sayılabilir farklılıklar ama ne olursa olsun bazen anlaşamasak da zıtlaşsak da bana kısa süreli küsse de özlerim.Annemdir sonuçta severim sayarım.
Yeter bu kadar.Hoşçakalınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder