20 Ara 2010

olmuyor olmuyor olmuyor!

Olmuyo hocam olmuyo,yapamıyorum.
Son üç yıldır hep aynı durumda bir oraya bir buraya koşuyorum.
Mesele:Sıkılgan kişiliğim.
Evet leydiz en centılmınız.Sıkılgan bi insanım.Böyle ki bir insan evladıyım.
Mesela geçen gün elime örgü aldım.Çok istedim aniden(bir şeyi çok ani olarak istediğimde çok ani şekilde de soğuduğum göz önünde bulundurulursa bu hiç de iyi bir şey değil) başladım örmeye.O kadar az o kadar az ördüm ki.Yemin ediyorum üç sıra örüyorum sıkılıyorum bırakıyorum.
Derslere yoğunlaşamıyorum.Mesela bugün hoca başladı anlatmaya,dinledim dinledim bir de baktım ki Merve yazmış da yazmış."AAAA BEN YAZMAYI UNUTTUM" deyiverdim.Dinlemek istedim-yazmaktan sıkıldımın kısa açıklaması bu.Halbuki harikulade,tadı damağımda bir ders olmuştu.
Bir konunun gereksiz yere uzatılması beni sıkıyor.Sonuca bir an önce ulaşma eğilimi olan biriyim ne yazık ki.Girizgahlar belirli ve kısa sürmeli.
Örnek:Atıyorum başka bir şehirdeyim ve gezdiriliyorum.Bir kule gördüm."Burası neresi?" diye sordum.Bana sadece sorduğum kadarının cevabını ver anacım.Adını söyle ve başka bir soru daha sormam için fırsat ver.İlgi alanlarım dışındaki şeyler bir kulağımdan gir,öbüründen çıkman için kapıyı açarım sana.Olan da bu durumda anlatan zavallıya olur...

Bazen düşünüyorum da,bu kadar sıkılgan bir yapıda olmama rağmen diyorum hayatımdaki insanlara yapışıyorum.Fakat bir o kadar da serbest bırakıyorum-isteyen gidebilir rahatlığında takılıyorum.Belki yarın birgün yanımda kimse olmaz (Allahım düşüncesi bile korkunç lan!).Fakat çok belirli,hatları kesin sınırlarla çizilmiş kimseler hayatımda olmadan da olmaz.Hatta birisinden de bugün şöyle bir cümle duydum "SENİN İÇİNDE OLMADIĞIN BİR HAYATI DÜŞÜNEMİYORUM".Çok mutlu oldum çok duygulandım efendim...

Görüldüğü üzre kendisiyle sıkça çelişen bir kızın yazdıklarını okuyosunuz.Normalde kendimden bu kadar sık bahsetmeyi sevmiyorum ama bazı dönemlerim var ki en baştan sona sorguluyorum kendimi-bir nevi performans değerleme gibi.
Mazur görünüz.
Değersiz bilgi:Terazi burçları kendi içlerinde çelişkili insanlardır.
Değersiz bilgi 2:Yalnızlıktan nefret ederler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder