24 Ara 2010

dedi ki...

"Arkadaşlarına da sor onlar da söyler sana.Sende çok yüksek bir enerji var hemen fark ediliyor.Ben öyle hayattan bezmiiişşşş asık suratlıı insanları sevmiyorum hiç.Sen ne güzel güler yüzlüsün neşelisin.Bu yüzden seni çok seviyorum.Ve sende bir potansiyel var,ben iyi yerlere geleceğini çok iyi biliyorum.Facebooktan da takip ediyorum ilginç şeyler yazıyosun bir bakıyorum "aaaaaaa"!Anneannen nasıl bu arada?Hala kumandanızı çantasına atıp götürmeye kalkıyor mu?......"etc.etc.

Uzun zamandır görmediğim, bugün aniden karşılaştığım
ve aynı yerde bir müddet çalıştığım birinden- gerçekten çok sevdiğim birinden duyabileceğim en güzel sözlerdi sanırım.
"Yapmayın böyle utanıyorum uyuyamam şimdi" desem de o kadar güzel şeyler söyledi ki unutmamak için yazdım."Görün işte ben buyum" demek gibi narsist bir kafada olmadığımı cümle alem bildiğinden yanlış anlaşılmayacağıma dair inancım tam.
Bundan samimisi olmazdı.Çok teşekkürler...Çok teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder