1 Ara 2010

götürmeyin onları!benim eşyalarım onlar!

Hani bu vize final dönemlerinde Facebookta bir furya başlar,alır başını gider.
For egzempıl:"Ayyyy çalışamıyorummmm!!"
"Delircem yaa off bu vizeler beni öldürcek"
"Allah sizin belanızı versin tüh!" falan da filan.
İnanmayın."Dikkatleri bir anda üzerine çekmek isteyen kız furyası no:45" in oyunu bu.İstiyorlar ki yazdıkları saniyeden-evet saniyeden- itibaren yorumlar patlasın,ardarda sıralansın.
For egzempıl part 2:"Yaa benimde öyle canım yaaa :S(yada yha,bu apaçilik seviyesine göre bünyeden bünyeye değişen bir durumdur)Sen kimden alıyosun dersii?"
"Benim vizelerim bitti bile eheheheh"(yavşak bir tavırla çok afedersiniz)
"...mavisini görmeye beş kaldı"('ben de bir derbederim' mesajı alttan alttan) falan da filan.
Bunları anlatıyorum çünkü üç yıldır yapmadığım şey.Tek yaptığım şu olmuştur:Artık gerçekten kafamın basmadığını anladığım ve en bunaldığım anda "Çıldırayazdım part 1" benim bir numaralı statusum.Hem her hale uyan bi durum bu.Ama kalkıp ölüyorum yazmak da nesi?
Ki sonra bu çalışamayan,bu ölen nesil sınavlarda fule yakın yapıyor.Sonra karşıma geçip "Benim ortalamam 3.75" diyor,şu şekilde: üç yetmiş beeeeeşşşşşşş!Nasıl da kaldın dercesine nasıl da kapak ettim dercesine.
O nedenle inanmayın a dostlar bu tip palavralara.
Gelin ben size gerçek ve yüzde yüz doğal,el değmemiş,abartılmamış bişi anlatayım.Kendi durumumu...
**Hesap ettim tam beş gündür evden dışarı çıkmıyorum-sadece iki saatlik dil kursum dışında-.Hayatım boyunca en fazla iki gün evde durabilen bir insan olduğumu da belirtmek isterim.Beş gün olunca kafama huni takıcak duruma geldim ve abartmıyorum.
Dün işte dil kursu için çıkmadan önce üç kere Ayete-l Kürsi okudum,nedense bi korktum.Köle gibi tıkılmışım eve,nedense başıma bir şey gelicek sandım metroya binene kadar.
**Durmadan yemek yiyorum.Çikolata paketleri,kullanılmış tabaklarım-çay bardaklarım,bilgisayar kabloları,fişler ve küpelerim hep beraber bir cumhuriyet kurdular salonun ortasındaki sehpanın üzerinde.Bakıyorum da uzaktan, gayet güzel yaşıyolar.Yavaştan sinekler de gelmeye başladı.Bense hiç tınlamadan oturmakla ve yemeye devam etmekle meşgulüm.
**Saçlarım yağ içinde.Üzgünüm gerçekten ama böyle!Yalan yok.Yıkanmaya vaktim yok(şimdi diceksiniz ki şunu yazana kadar yıkansaydın ama öyle değil.Yazı spontane gelişiyor bende,çabuk bitiyor ama banyo yapmak çıkmak saç baş en az iki saat demek).Bir kaç gün içerisinde sınavlarım biter bitmez banyo yapıcam söz haha:D
**Mutfaktan tuhaf kokular gelmeye başladı.Çöp birikti sanırım-ki en dayanamadığım şeylerden biri-.Olsun ben tezgaha bir tabak daha bırakıyorum ki sinekler ordan da yesin güçlensin diye.Yakında dağ olucaklar,çöp ev diye basıcaklar ve bende elimde bir kedi "Götürmeyin onlarrıııı onlar benim eşyalarımm!" diye bağırıcam.Böyle umuyorum.
Hep hayal ederdim...Yaptım olacak diye tahmin ediyorum.Büyüyünce çöp ev olmak istiyorum.
**Masamın yanındaki çöp kutusunun içi mandalina kabukları,kağıt,uç kutusu,su şişesi dolu.Hatta baktım bugün yerlerde kağıtlar falan vardı.Güldüm gittim.
**Yemek yediğim sırada kadın programı izliyorum.Düşünün,ev darmadağın,elinde yemekle bendeniz,yağlı saçlarını topuz yapmış,"Valla gerizekalı bu valla salak lan,böyle insanların varlığına inanmak istemiyorum" diyorum.AHAUAHAU diye de gülüyorum,sonra derse dönüyorum.
**"Bunları boşver-dersten naber" derseniz,adamakıllı çalışamıyorum.Mola sürelerimi uzatıp ders çalışma saatlerimi kısaltmanın yollarını buldum.Ezbere yöneliyorum ama yapamıyorum,bölümüm fazlasıyla sözel ağırlıklı ve uzun sayfalar çalışmam gerek.Neyse ki birkaç gün içinde son bulacak...

İşte böyle.Şimdi yazarsam ki "Ay olmuyyooooooo" falan diye,inanın tamam mı?Gerçi yazmam ama olsun.
Neyse ki çıldırayazdığım doğru!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder