6 Ara 2010

neler var?

Hayatımda aksiyon üstüne aksiyon var!Bir karmaşanın içine girmek üzereyim.Şimdi son rahat zamanlarım.
Gazeteye attığım maillere cevap gelmeyince ben de teknolojinin nimetlerinden faydalanarak yazarlarından birine mesaj attım.Çalışmak istiyorum neden cevap verilmiyor tarzında sorular yönelttim.Sağolsun cevap verdi:Ocak ayına kadar ortalığın durulması lazım,eğer ortam müsait olursa neden olmasın dedi.Çok sevindim açıkçası,bir umut ışığı var.O zamana kadar finallerim biter bitmez sömsestrda bir yerde ufak bir staj ayarlamayı düşünüyorum.Son sınıfa kadar ne kadar çok staj yada çalışma olursa o kadar iyi olur.

Gittim geldim baktım ortalık yine karışmış.Dolmabahçede bişiler olmuş,Wikileaks yeni belgeler açıklamış.
Sıkılıyorum bazen lan.Ne olurdu şöyle insanın düşüncelerine haklarına saygılı bir memleketin evladı olsaydım ha ne olurdu?Zor kurdular bunlar da yıkmaya uğraşıyorlar.Ecnebilerin kurdukları sistemin yüzde birine sahip değiliz.
Hala da Avrupa Birliği diyolar yaw!Çok beklersiniz paşam.

Sabah kahvaltı yaparken ekranda ful kadın kuşağı olduğu için izdivaçı açtım.Allahım bu insanlarda nasıl bir kafa var,yuvarlanırcasına güldüm.Hani şu 10 kasımlarda ufuklara bakıp bağıra bağıra şiir okuyan kızlar vardır ya,şu yandaki fotoğraftaki teyze aynı onlar gibi şiir okudu."GELİİİİİNNNNN SİZ DE GELİİİİİNN HEPİNİZZZ GELİİİİİNNNNNN BEKLİYORUMMMMM EVLENMEK İSTİYORUMMMMMMM" dedi ve gitti.Bizden gelen ilk tepki "Azmış hocam bu!" oldu.Dünyada bu kadar salak insanların var olduğuna inanmak istemiyorum ama medyada bile bu kadar apaçık örnekleri varken ikna olmamak imkansız...

Twitter çok acayip bi kafa.Gerçekten.Çok severek kullanıyorum fakat artık dünya küçüldüğü için,küçükken sadece kırtasiyeden posterlerini alıp "Napıyolar acaba?" diye düşündüğüm bir sanatçının,yıllar sonra "Dur bakayım napıoyomuş?" diye attığı tweetleri takip ediyor olmak tuhaf şey.
Ulaşılmaz insan daha gizemli daha çekici oluyor.Her bokunu biliyosun şimdi,daha kolay her şey.Bundan dolayı da merak etme duyumuzu törpülüyoruz.İnsanı insan yapan şey merak değildir de nedir?
"Akşam konuşuruz facebookta" demeyen var mı?Gel iki kelam edelim diye bir şey yok.
Artık dünyanın en ilkel kabilesinden bile haberdarsın.Elini nereye atsan ulaşabildiğin bir ortama sahipsin.
Kalkıp nerde o eski günlerrr kıvamında söylemiyorum bunları.Bilginin elimizin altında olması güzel bir şey;insanı daha donanımlı yapar.Fakat insana insan özelliklerini de kaybettiren bir tarafı var.Bundan dolayı herkes kadar dertli sayılırım.
Her geçen gün köreldiğimi daha fazla hissediyorum.Çok da üzülüyorum.
Uzak durmak istemek-böyle bir şansı olmamak-arafta kalmak benimkisi.
Üçü de zor üçü de ayrı mesele ne yazık ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder