6 Ara 2010

yapamam edemem!

Kendi kendime etrafımdaki ilişkilere bakıyorum.Nasıl aksiyonlu nasıl böyle kurallar çerçevesinde gelişiyor anlamıyorum.
İnsanlar arkadaş gibi olmayı bir kenara bırakıp,sen eşittir ben demeye başladı.Bu felsefenin dışında yaşayan çift neredeyse yok gibi.Temel amaç bence eğlence olmalı.Malesef bu da eksik gedik.
Mesela kızların çoğunun espri anlayışı yerlerde.Kusura bakmayın hemcinslerim ama mizah yoksunusunuz.Tabi aman ben çok iyiyim diye yazmıyorum,belki benim güldüğüm şeylere gülmeyenler de vardır ama çok sık denk gelmedim.Tamamen kişinin anlayışına bağlı bir olay.
Hep şöyle çiftlere denk geliyorum:Kız bir şey anlatıp gülüyor,erkek "Heee" diyor ve susuyor.Gülme belirtisi bile göstermiyor.O zaman neden hala o kızın elini tutuyor?Yarım saattir kız anlatıyor erkek sıkılıyor,resmen kıvranıyor karşımda.O zaman neden ama neden? diye sormadan edemiyorum.
Bazı kızlar var.Hani dersin ki güzel değil ama sempatik familyasından,hani dersin ki güzel,yada dersin ki yüzü gülüyor.Ama bunların hiçbiri bir kızda yok diyelim.Fakat görüyorum ki gül gibi sevgili buluyor lan.Adam sürekli "aşkımcanımsennasılistersenöyleolsunyeterkimutluol" familyasından takılıyor.
Aklım almıyor part 1.Nedir bir erkeği böylesine aşık eden şey?Yıllardır anlayamadığım bu sorunun cevabını kim vericek?
He ama "İşveli cilvelidir" demeyin çünkü o da yok.Gayet kabız,gayet düz bir insan kendisi.Nasıl oluyor nasıl ediyor bir türlü aklım hafsalam almıyor.

Bazı çiftler var.Kız çocuğun bir dediğini iki etmiyor.Yüzüne gülüyor,leb demeden leblebiyi anlıyor."Aşkımbenimsensöylersindebenyapmammı" familyasından.Bir erkeğin taaa yaradılıştan beri süregelen yüksek egolarını fazlasıyla tatmin ediyor.Öpüyor kokluyor onu,karşısında gerdan kırıyor.Cilveli-işveli.Hamarat."Yapma şunu" dediğinde "Peki canım" diyor."Neden yapmıyosun ki?" dediğinde "Ama aşkım istemiyor" diyor.Alımlı mı alımlı.Makyajsız çıkmıyor,sadece göz makyajı yirmi dakika sürüyor.Küfür etmiyor.Ağzından huzursuz bir laf çıkmıyor,uyumu had safhada.
Bir erkeğin egoları ne kadar tatmin oluyorsa bir ilişki de o kadar rayında gidiyor. Aklım almıyor part 2.
Görüldüğü üzre her iki kategorinin de sevgilisi var.Biraz şans biraz talih işidir bu'nun açıklaması.
İki kategoriden de olamayacağım hiçbir zaman.
Arafta kalmış bir insanın da kimseye hayrı dokunmaz...Tanıyanlar şimdiye kadar çoktan anladığından daha fazla konuşmam manasız.
Bu nedenden dolayı ileriki yaşımda, çocukların toplarını kesen teyzelerden olmayı planlıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder