13 Ara 2010

sen.ben.o.biz.siz.onlar

**Yılbaşı geliyo.Bok gibi geçicek ben size söyleyeyim.Neden bilmem içimde bir sıkıntı böyle bir tuhaflık.İlk defa da böyle oluyorum,bakalım zaman neler göstericek?
Zaten toplasan iki kere falan adamakıllı kutladım.Bi özelliği yok hocam bu işin.5-4-3-2-1 oleyyy.Bu yani.Sonra gece 1de iyi geceler deyip yatıyosun.
Bu mudur?Budur.

**Selçuk bugün dayı olmuş.Çok sevindim.Bir de ailesinin ilk torunuymuş."Akvaryumda balık izler gibi bir saat izledim onu" dedi.Çocuk hapşurdu diye ortalığı yıkmış,sonra normal bişi olduğunu öğrenmiş.Çok komik çok telaşlı.Bir bebeğin doğması o kadar güzel o kadar duygusal ki...
Bende de yeni çıktı.Mesela bir bebek çok ağlarsa hemen gözlerim doluyor,annesinin koluna yapışıyorum "Neden ağlıyo bu?" diyorum küçük emrah halimle.Neden bilmem bir de çok fazla dokunmaya kıyamıyorum,izliyorum ben de.Çok savunmasız çok muhtaçlar.
Benim çocuğum olsa düşünürüm:Ben bu küçücük şeyi nasıl korurum?Doğruyu yanlışı nasıl öğretirim?"Anne ben arkadaşa gidiyorum" derse nasıl korkudan ödüm patlar?
Bunun yanında çok da eğlenceli oluruz diye düşünürüm.Eylülle şu anda nasıl çocukla çocuk oluyosam,bana "Hazal delisin biliyosun di mi?" diyosa,onunla da aynı şekilde oluruz.
Beni anlayamayacağını da düşünüyorum."Ya bu bizim validenin de bi günü bi gününü tutmuyo" der diye tahmin ediyorum."Dün neşeliydin bugün sinirlisin ne ayak?" derse şaşırmayacağım söz.

**Doğum haritamı çıkardım dün.Anam ne garip bir şeymiş lan!Bir kere neden dengesiz olduğumu anladım,bazı gezegenler burçlarından dolayı uyumsuz çıktı.Neşeli,dengeli,uyumlu iken bir diğerinde soğuk,duygusuz,acımasızsınız yazınca oha dedim lan beni bu kadar iyi tanıyan biri olabilir mi ki?

**Okan Bayülgen in en güzel programı "Muhabbet Kralı".O kadar verimli o kadar öğretici ki...Bayılıyorum.Bak şimdi 100 yaşında bir teyze var "Atatürk yanağımı sıktı,'Benim kızım olur musun?' dedi" diye anlatıyo.Ne hoş diyorum vallahi şahane bir duygu olmalı.Türkiye de kaç tane kaldı ki,"Onun gözlerine uzun süre bakmak imkansızdı" diye anlatsın?Değerlerini bilmek lazım.
Fakat gelgelelim ben yüz yaşına kadar yaşamak istemem.Çok akıllı bir kadın,çok aklı başında ama ne bileyim.Kaç yaşındasın-yüz.Vay.Çok valla çok.Yada bu benim fikrim.

**Sırası gelmişken kendinizi hiç ölmüş olarak düşündünüz mü?Bu aralar bazen düşünüyorum nedense.O toprağın altında neler olduğunu hiç tahayyül edebiliyor musunuz?Sorgulanırken neler sorulacak,nasıl hesap vericez falan.Bilmiyorum.Ne olursa olsun bu dünyadan gitmek istemiyorum biliyor musunuz?Bakar mısınız yüz yaşına kadar yaşamak istemem diyorum ama bu dünyadan da gitmek istemiyorum.Al bir
de burdan yak!
Aman tamam ağırlaşmasın konu.Bu kadar yeter bacılar.
Kendinize iyi bakınız.Öperim.
NOT:Blogumu izleyen 10.kişiye çikolata vereceğim.

3 yorum:

  1. bayağıdır yazdıklarını takip ediyorum ama kayıt olmayı düşünmemiştim. gelen güzel teklifler hadi kayıt olayım dedim. çikolatamı isterim :))

    YanıtlaSil
  2. tabiki alıcam uğurcum söz verdim bikere:)o halde senin de yazılarını bekliyorum takipçin olayım:):)

    YanıtlaSil
  3. ben okumayı yazmaya tercih ediyorum böyle daha iyi :)) hem okurken çikolata kazanıyorm yazarken ne kazanıcam :)))

    YanıtlaSil