14 Oca 2011

aaaaaaaaaa!!!

Dün evde değildim.Biraz önce geldim.İçeri girer girmez ve bu lambayı görür görmez çok heyecanlandım.
Annemin bir arkadaşı yapıp hediye etmiş.Zaten annem tam bir sufi manyağıdır.
Bu kadar beğeneceğimi tahmin etmezdim.Uzun zamandır bir nesneyi-objeyi görüp de bu kadar heyecanlanmamıştım.
İnanılmaz yaratıcı buldum,açtım ışığını oturdum baktım.Sürekli "ACAYİP YARATICI YA BENİM BU KADINLA ÇALIŞMAM LAZIM" dedim durdum.Annemi aradım,tesadüf arkadaşı da yanındaymış.Teşekkür ettim çok sevindi.Evlenince birer tane de bize yapıp hediye edecekmiş öyle dedi.
Asla hayır demem.
Baksanıza şuna.
Bu heykel,Mevlananın "Aşk ile yanarken kalbim kuş olup uçtu" cümlesine binaen yapılmış.Zaten en beğendiğim yeri kuş olan kalbinin başının altında olması.Mükemmel bir simgeleme yöntemi.Eteğindeki Allah yazısı ise ayrı bir dava.
Bayıldım buna bayıldım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder