7 Oca 2011

ayyyy çok ilgiiiieeennnççç

Konuştukça ve yaşadıkça anladığım bir şey var.
Bugün İpek bana "Sana göre insanlara karşı daha ılımlıyım ya..." dedi.
Doğru la.Valla doğru bak.
İçim soğumayagörsün birinden...İsterse reis-i cumhur gelsin tın!Faydası dokunmaz.
Bir de ilginç olan,insanlara bunu zaman zaman yeri geldiğinde anlatmama ve onlar da anlıyormuş gibi görünmelerine rağmen şaka gibi geliyor herhalde.Olayın ciddi ve benim birkaç noktada aşırı hassas olduğumu anlamıyorlar.Ne zaman ki soğuyorum "Noldu şimdi?" oluyorlar.
Malesef ama malesef çok istisnai durumlar dışında geri dönüşüm yok.
Bunu anlamalarını istiyorum lan anlayın artık!
Kişisel tarihimde var bu anlattığım şeyler çünkü.
Huyumu biliyorum.Değiştiremem.Böyleyim ben.
O nedenle söylüyorum.Birden konuşmayınca birden soğuyunca "Ortada bir şey yokken noldu şimdi böyle?" yapmayın.
Mutlaka bir şeyler birikmiş ve patlak vermiştir.
Ve tek ricam beni zorlamayın.
Her şey olacağına varır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder