8 Oca 2011

gereksiz bilgi-no:1

----Başlık bulma özürlü olduğumdan bahsetmiş miydim bilmem ama lisedeyken yüz üzerinden doksan yedi aldığım tüm kompozisyon sınavlarındaki üç puan,başlığımın olmaması yada ultra absürd olmasından gitmiştir...
-----İlginç bir durumla vakiyim.Efendim sizlere de sormak istediğim birkaç mevzu var.Bana çok ilginç geliyor.
Ya şimdi bazı kızlar var tamam mı,benim çevremde bilhassa.Çok sevdiğim insanlar ayrıca.Fakat bu kızlar,erkeklerin yanında-yani ya kuzeni yada çok yakın arkadaşı- tüm kızsal problemlerinden bahsediyorlar.Yüzümde son derece kınayıcı bir ifadeyle "TERBİYESİZ AHLAKSIZ" dememe rağmen hemde.Bu olay dün başıma geldi."Ay nolucak ayol bizim aramızda böyle şeyler rahatça konuşulur" dedi arkadaşım.
Ohaaaaa lannn dedim direkt.Oha!
Malesef modern görünen bir eski kafalıyım.Değişemem gibi geliyor.Fakat bazen de diyorum ne kötülük var bunda;kaş aldım yok efendim bıyık aldım falan desen nolur ama yok ya valla diyemem.On yıldır yediğimin içtiğimin ayrı gitmediği bir erkek arkadaşıma bile diyemem.O kadar rahat olamadım.
Kesinlikle kınamıyorum,herkes dilediğini söylemekte özgür ama size de tuhaf gelmiyo mu la?Tuhaf deyin bak.Çünkü bir tek kendimi böyle sanacağım ve depresyonlara gark olacağım.Yardım pilizzz!!!
----Kızların birbirlerine yatıya gittikleri,resmen "bütün kızlar toplandık" durumu yaşadıkları gecelerde,muhabbet sabahın ilk ışıklarına kadar devam eder(bunu,kızların kendi aralarında konuştuklarını çok merak edenler için yazıyorum-saklanmasınlar ben onları biliyorum).Önce yemek yenir,sonra tatlı ve ardından mutlaka türk kahvesi...fincanlar hemen kapatılır.İçlerinden biri mutlaka fal bakar.Gülünür eğlenilir.
İleriye dönük meseleler konuşulur.Önce okul ve işten başlanıp,sevgililere ve hatta eş olacak aday adaylarına kadar uzar mevzu.Mesela benim gibileri,"Ben çekemem evlilik mevlilik" der,keser atar.Geçmişte hayatına girmiş yada kıyısından dönmüş insanlardan bahseder.Herkes birbirine akıl verir.Küfürler bile patlatılır kızlar meclisinde.Buna da kahkahalarla gülünür.Sonra sıra kızsal meseleleri konuşmaya gelir.Buna daha da yerlere yatılarak kahkahalarla gülünür.Artık uykusuzluktan saçmalama evresine gelindiğinde ve ezan okunmaya başladığında içlerinden biri "Hadi yatalım artık" der ve iyi geceler dilenilerek odalara çekilinir...
Oldu mu?Rahatladınız mı?
----Bu akşam çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum gününe davetliyim anacım.Mutlu mesut,zeybekler oynayarak,danslar ederek geçirmeyi planlıyorum.İyi eğlenceler dileyin.
Görüşmek üzere.Esen kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder