16 Oca 2011

!

Dün gece rüyamda annemi ölmüş olarak gördüm.Fakat bu diğerlerinden çok farklıydı.Taaa içimde hissettim.Annem ölüyor,ben defterlere bir şeyler karalayıp saçma sapan hareketler yapıyorum yani deliriyorum,kahkahalar atıyorum,sonra yere pat diye çöküp hıçkırarak ağlıyorum.Herkes geliyor.Eyüple Mehmet,bir kalabalık grup arkadaşım,Selçuk.İçlerinden biri bana sarılırken "Sen dünyanın en tatlı kızısın" diyor,öpüyor beni.
Başımda bir örtü var,nereden geldi bilmiyorum ağlıyorum.Sonra bir köşede annemi görüyorum,koşup sarılıyorum ama yok oluyor.Birden yine görünüyor."Önceleri biraz korktum ama çok huzurlu gittim oraya" diyor.Geri gelmeyeceğini bilmenin üzüntüsünü yaşıyorum.
O sırada aklıma haber verilmesi gerekenler geliyor."Zeynep'i arayayım,kızlara söylesin" diyorum ve uyanıyorum.
Uyanırken de hatırladığım şey "Allahım bu rüya galiba.Çok şükür" dediğim.Kaskatı kesilen ve sıkılmaktan acıyan vücudum,gözpınarlarımda iki damla yaş.İlk defa ağlayarak uyandım.
Dedem öldüğünden beri anneme kendisini biraz toparlamasını söyler hatta kızardım ama Allah işte..öyle bir rüya gösterdi ki bana,annenin ölümünü birebir yaşattı.Nefes alamaz oluyorsun,biri boğazını sıkıyor sanki.Kocaman bir karanlık...
Hemen fırladım yataktan.Gece 04:30.Korkarak girdim annemin odasına,uyuyordu.OH!Uyandırdım,şaşırdı."Korkma seni rüyamda gördüm,ölmüştün" dedim ağlamaya başladım."Seninle uyiycam" dedim.Şaşkın şaşkın "Gel canım gel" dedi,koyun koyuna el ele bir saat kadar uyuduk sonra yerime döndüm...
Birdaha asla bir şey söylemem...Asla da böyle bir rüya görmek istemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder