15 Oca 2011

yapma bunu!

Komedi dizilerini sevmem.Ne Türkiye'de nede yurtdışında oynayan,özellikle fondan kahkaha sesleri verilmiş bu tip dizileri hiiç izlemem.
Çünkü siz komik dediğiniz bir şey yapıp,fondan hahahaha hhöhöhöhöh diye efekt verirseniz "BURDA GÜLMENİZ GEREKİYOR" paranoyası yaşatırsınız insana.Kıl olur beklerim,sinirlenirim.O nedenle stressiz bir hayat için bu tiplerden uzak durmak gerekir.
Keza komedi,hatta belki alakasız olacak ama,romantik komedi filmlerini bile tercih etmem.Realist olup olmadığım konusunda tereddütlüyüm.
Fakat şimdiye kadar bir tek dizi bu tabumu yıkmayı başardı.Ama tabiki gülme efekti vermeyerek ve gerçekten kahkahalarla güldürerek.

O da "The Office" dir.

Yazın,bir gün Kumlada Zeynepin evinde otururken reklamlarda görmüştüm "Bir ofiste yaşanan komik ve eğlenceli günler" temalı olduğunu.Vayyy zaten biz de ufaktan iş hayatına temel oluşturmalıyız dimi yaa diye düşünüp,Bursaya geldiğimde indirmeden izledim ilk bölümünü.
"Bu ne be?" dediğimi hatırlıyorum.Patron olduğunu söyleyen Michael Scott adında bir adam kameraya bakıp abuk sabuk konuşuyordu."Öfff sıktın" dedim ama izlemeye devam ettim.İlk sezon 6 bölüm olduğu için çabuk bitti.Dedim,ikinci sezona da bir bakayım.
Ve işte o günden sonra ramazanın da etkisiyle gece 4lere kadar tam 3 sezon bitirdim.Gülerek,ağlayarak.Hiç bu kadar beğeneceğimi tahmin etmezdim.İş hayatına atıfta bulunan,karşılıksız aşklar,tuhaf tipler,eğlenceli oyunlar ve beklenmedik hadiselerle yüklü,birdaha birdaha izlemekten hiç sıkılmayacağım ve her bölümünü heyecanla izlediğim bir dizi haline geldi.
4.sezon yüklenmediği için koşarak Orhana gittim,yapmasını istedim.Sonra ertesi gün yüklendiğini görüp vazgeçtim.Şimdi 7.sezondayım yani yakalamış oldum.
İlk gördüğümde bu ne bee dediğim güzide patron Michael Scott'a ise bayıldım bu süreçte tabi.Olur bazen.Hiç sevmediğiniz birine kanınız kaynayabilir.Dizinin en vazgeçilmez adamı oldu.
Fakat malesef kontratı 2010 sonuna kadar olduğu için yeni bölümde diziden ayrılacak.
O kadar üzüldüm ki anlatamam.Şimdi kim abuk sabuk işler yapar,sevinir,merhamet eder.
Yeni bölümler onsuz nasıl olacak acaba?Heyecanla bekliyorum.
Eskiyi aratmasın da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder