10 Oca 2011

geç bunlarrrııııı

Selamlar sevgiler.
En çok ilgimi çeken konuların başında fal ve astroloji geliyor.Metafizik bir bünyeye sahibim.
Öyle batıl inançlarım yok ama fal ve astroloji en dayanamadığım şeyler.
Boschta staj yaparken,müdürlerden birine,bir hizmetli ablaya ve dört çalışana daha fal bakmıştım.Okulda arkadaşlarıma baktıktan sonra kızın biri gelip "Bana da fal bakar mısın?" demişti.Bu gibi hadiseler,bu tip şeyleri seven insanların başına gelir.
Zamanla fark ettim ki erkekler kızlardan çok daha fazla ilgileniyor bu konuyla.Duyan,fincanını kapıp geliyo,kırmıyorum bende.En çok da "Bak eğer bakamıcam dersen zorlamam" diyen insanları seviyorum.Keyfini sürüyorum bu durumun...
Öte yandan ben de hissediyorum bazen yeni tanıştığım insanlarda bunu,nasıl oluyorsa "Sen güzel fal bakarsın" diye zorluyorum,hakikaten de iyi bakıyor hatun.
İnanmaktan öte bir his meselesi bu.Ve isterse çok çok büyük şirketlerin genel müdürü olsun isterse daha sıradan sayılabilecek bir insan olsun,büyükten küçüğe herkesin bu konuya ilgisi var.Ve inanmıyorum deseler bile ister istemez etkileniyorlar...
Geleyim astrolojiye.Çok ama çok zevkli bir konu.İlgisini hiç çekmeyen insanlar güler geçerler ama bir iki özellik öğrendikleri anda şöyle bir tepki verirler "AYNI BEN AMA YİNEDE İNANMIYORUM".Lan mal!İki saattir bir doğum haritanı çıkarmadığım kaldı,hepsi tuttu burcunla kişiliğinin ama yok, illa ki o yere batasıca gereksiz lanet olasıca gururun nedeniyle inanmıyo pozu ver emi.
Söyle bakalım bana söker mi?Sökmez yavrum sökmez.Ya "aynı beeenn" diye coşmayacaksın yada paşa paşa dinleyip susacaksın.Allah Allah...
Çok ilgilenenleri var.Onlar benim canım.Bayılırım.Sıkıyorum yanaklarını burdan...
Sadece dinleyenleri var.Hadi kabul ettik onları da hadi.
Fakat gerçekten inanılması gereken bir dal bence astroloji.Bir kere her insan,burcunun en az altı yedi özelliğini taşır.Bunu böyle bilin coniler.O nedenle inanmamazlık etmeyin,en azından açın bi okuyun.
Hem siz biliyor musunuz,ben sadece bu iki konu üzerinden konuşarak kaç kişiyi tavladım?
Evet kesinlikle bir yetenek meselesi(hahah şakacı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder