11 Oca 2011

kaçamazsın.gelir kafanı ısırır.

Uzun zamandır bu kadar mükemmel evet mükemmel bir şarkı dinlememiştim.
Geçen gün Facebookta denk geldim Ezginin Günlüğünün "İlk Aşk" şarkısına.
Zaten çok sevdiğim bir gruptur,özellikle bahar ayına çok yakışır şarkıları(evet şarkıları mevsimlere ayıran takıntılı bi tipim)
Nasıl sevdim nasıl sevdim anlatamam size.Kaç kere dinlediğimi hatırlamıyorum.Hala da dinliyorum.Bir anda vurdu.Yakaladı tuttu bileğimi."Heh!" dedim dinler dinlemez "Bir erkek bana bu şarkıyı çok içten söylerse aşık olma ihtimalim yüksek"
Bilmem size de olur mu;bir kitapçıda,bir dolmuşta bir caddede birden bir şarkı duyarsınız.Kilitlenip kalırsınız bir süre."Çok güzel" diyebilirsiniz sadece.Ben kendimden biliyorum,kaç kere kitapçının kasasındaki kıza "Afedersiniz,bu şarkıyı söyleyen kim?" diye sorduğumu-müptela olduğumu.Yolda yürürken duyduğum bir şarkının bir iki cümlesini telefonuma not edip de eve gelince bulup -delisi olduğumu.Ders çalışırken camdan içeri türkülerin sızdığını,notlar aldığımı eşlik ettiğimi.Bir konserde daha önce hiç duymadığım bir şarkıya ağladığımı...
Beynimin içinde bir pikap var.Bunu böyle gereksiz duygusal triplere bağlamak için falan söylemiyorum,hakikaten bir playlist var kafamda.Metroda,yolda,birine bakarken istediğim zaman açıyorum istediğim şarkıyı.Bir nevi çip diyebiliriz buna.
İsterdim ki her derde deva bulmakta başarıdan başarıya koşan insan evlatları "uyurken dinlet" gibi,kafaya bir playlist yerleştirmek gibi sıradan sayılan devrimler de yapsın.Ne güzel olurdu.Her manzaranın her insanın şarkısı ayrı...
Var böyle tınılar,sesler.
Ve inanın daha bilmediğimiz çok daha fazlası...
Aramanıza gerek yok,elbet bir gün gelir kafanızdan ısırıverir.
Aniden baş ağrısına tutulmuş,dan diye vurup afallamış yada vurgun yemiş gibi olursunuz.Saniyelik gelişir.
İlk belirtiler bunlardır.
Sonra bir daha ömür boyu kurtulamazsınız.
Bırak bırakabilirsen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder