20 Şub 2011

akbaba olmasın.akraba olmasın!

Facebooktan "1 arkadaşlık isteği" geldiğinde kim acaba falan diye bi heyecanlanırsın.
Açtığında ya halanı ya yılda bir kere gördüğün kuzenini yada babanın eşinin çocuğunu falan görürsün.
Yapacağın nedir,ne olmalıdır kestiremezsin.
Çünkü çok nadir gördüğün akrabalarını facebooka eklemek demek,sorulara hazırlıklı ol demektir.
Örneğin bir arkadaşınla statusun altından yazışırsınız.Ki doğru tahmin,o arkadaşınız erkektir.
Aradan iki dakika geçer bir mail gelir.
Ki doğru tahmin-mesela teyzenin torunudur.
"Kim o çocuk?"
Bunu o anda yazmadı diyelim.Aradan uzun bir süre geçtiğinde ve karşılaştığınızda duyacağınız cümleler ortalama olarak şunlardır:
"Facebooktan takip ediyoruz zaten."
"Ne çok arkadaşın var.Hepsini tanıyo musun sen?"
"Kimdi o çocuk?Fena değilmiş"
"Çok ilginç şeyler yazıyosun valla bayılarak okuyorum"

NOLUYO LAN!
Maşallah ya.Sanki dünya starıyım anasını satayım,böyle bir takipler yemeyip içmeyip.
Ben bunları biliyorum.Yaşadım.Hazırlıklıyım da kalabalık bir ortamda söylendiğinde ter basıyor her yanımı.
Halamlar Bursaya taşınıyorlarmış.
Ben kendimi bildim bileli Lüleburgazda yaşıyolardı,ilk kez aynı şehirde bir hava soluyacağız kısmetse.
Şimdiden bekliyorum Facebook taleplerini.Bir kere yollamıştı kabul etmemiştim.Belki bu kez kabul ederim haha:D
Belki "O çocuk" her kimse anlatırım.
Olamaz mı?
Olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder