19 Şub 2011

ayılana gazoz.bayılana limon.

Bugün yine her cumartesi(neredeyse her cumartesi) olduğu gibi pazara gittik.Zeyneple annesi de geldiler,sonra biz Zeyneple ayrılıp metroya bindik.
Açtım,bir şey yememiştim.Zafer'e gidince yeriz diye düşünmüştük.
Metro acayip kalabalık ve havasızdı.Nefes almakta zorlanmaya başladım.Benim için bu bir işaret çünkü bundan üç yıl önce Kumlaya otobüsle giderken de aşırı sıcak ama en önemlisi havasızlıktan bayılmıştım.
Burda da dedim ki Zeynep'e:"Ben bayılcam galiba"
"Aman sakın ha bak" falan dediler hafif bir gülümsemeyle karışmış korkuya binaen.
Derin derin nefes almaya başladım ama nafile çünkü içerisi çok havasız.
Ayaklarımda ve ellerimde bir karıncalanma,başımda bir dönme hissettim.
Alametler kendini gösterdi.
"Bayılıcam" dedim,gözümü kapatıp başımı koluma dayadım.
Sonrasını hatırlamıyorum...

Gözlerimi aralamaya başladığımda başımda toplanmış insanlarla üzerimde bir ıslaklık hissettim.
Her yerden kolonyalar ve sular geliyordu.
Beni yere yatırmışlar,başım İpekin kucağında,Zeynep başımda su döküyor,teyzeler amcalar bişiler yapıyor,ben yattığım yerden ayağa kalkmış insanlarla,oturdukları yerden acıyan gözlerle bakan insanları görüyorum.
"Noluyoo?" dedim çünkü bir rüya görmüştüm o sırada ve uyuduğumu sanmıştım ama sonra yavaş yavaş gözümü açınca bayıldığımı anladım.
"Bayıldın" dedi İpek.Üstüm başım sırılsıklamdı.Berbattım.
Hemen çıktık,beş on kişi de başımıza toplandı."Kusucam" dedim,bir teyze poşet uzattı.Kusamadım.Zeynep banka oturdu,dizine yattım.Bir müddet sonra kendime geldim.
Çok enteresan bir şey bayılmak.Ölüm gibi.Çünkü ses yok ışık yok koca bir karanlık...
Meğer ben elimle başımı kapattığımda yavaş yavaş düşmüşüm,tutmuşlar,sonra gözlerim hafif aralık kalmış böyle sağa doğru falan kaymış(geçen sefer de aynısı olmuştu).Hatırlamamak çok ilginç.
Ne güzel bir milletiz yalnız ya.İnsanlar bu tip durumlarda inanılmaz atak ve yardımcı.Herkes dört koldan koşuyor,suyunu kolonyasını veriyor falan.
Harikasınız...

İyice kendime geldiğimde,hiç durur muyum başladım espri patlatmaya:
"Çok korktunuz dimi öldüm diye?hahahahaha"
"Zeynep keşke ona hiç bağırmasaydım dedin dimi içinden?hahaha(NOT:7 yıldır arkadaşız,Allah bozmasın,birbirimize bir kez bile sesimizi yükseltmedik)
"Kızım halkın arasına fazla karışınca bünye dayanmıyo biliyo musun.Bikez daha başıma geldi de ordan biliyorum hahaahah"

Nolucak bu her şeyi şakaya vuran halim bilmem.
Ama şaka bir yana iyiki varlar valla çok yardımcı oldular,betleri benzleri atsada,titreseler de korkudan.
Çok teşekkür ediyorum buradan yine,yeniden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder