8 Şub 2011

her eve lazım

Günlerdir gidememiştim.Yorumları falan da okumamıştım.
Ekşi Sözlük yol gösterici oluyor bu konuda ama bazen filmin sonunu söyleyen densizler de çıktığı için bakmamayı tercih ettim.
Neyseki dün gittim.Önce Kent Meydanı 13:45 seansına koştuk.Ohaaa bi sıra vardı dedim noluyo.Kız içeriden bağırdı "Biletler bitti" diye.
Hemen metroyla Carrefour a.Bursanın en güzel sineması orada.
Telefonla yerimizi ayırtıp en arkadan mis gibi yeri kaptık.
Filmi çok ama çok beğendim."Yeaa klişelerle dolu" diyenlerin ağzının ortasına tokadı patlatıyorum.Tesadüf denen şeyi çok güzel bir şekilde harmanlayıp izleyiciye sunmuşlar.
Heeeeeeee ayrıca söylemek isterim ki,kadın familyasının tek ortak noktası olan sevgili Mehmet Günsür çok güzel bakıyosun oğlum ya.
Napıcaz seninle lan.Hiç bilmiyorum.Hayır bide güzel gülmese.Adamın tek falsosu yok.
Ailecek beğenerek izliyoruz seni yavrum.
Seni hep ekranlarda görmek istiyoruz yavrum.
"Sen nerdeydin bugüne kadar?" demiyo mu bide...
Her eve bir Mehmet lazım...

Filmin sonundaysa ağlamaktan çöktük.Gözyaşlarımı silmede elim yetersiz kalınca kazağımın kolu devreye girdi.
Herkes gitmeli herkes izlemeli.
Dört dörtlük bir film olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder