9 Şub 2011

bence

1)Bir insanı hiçbir ortama sokamamak dünyanın en stresli işi.
Arkadaşın sevgilin yada akrabandır bu kişi ve çok meraklıdır.Hatta diyebilirim ki insan üstü bir merakı vardır tüm olan bitene.Her yere gelir dalar bakar.Sonra birgün onun olduğu bir mekana yada eve gelmen gerekir.Yanında da sevdiğin birisi vardır.Başlar bizim bu meraklı konuşmaya.Susmaz.Her lafın içine maddi durumunu falan sıkıştırır.Utanırsın,yerin dibine geçersin.Gözün kararır,elin ensene saklanır.Onu mütemadiyen susturmaya çalışırsın ama naparsın:atsan atılmaz satsan satılmaz.Bir yere de gidemezsin.
O günü zehredersin.

2)Bir blog gördüm biraz önce-şanseseri.92li bi çocuğun.Ay bi yazı yazmış,dedim sanki bi Dostoyevski bi Marquez anasını satayım.Bir yazısının başlığı ve giriş cümlesi şu:"BENDEN ÇALINAN CÜMLELER"-'Bazı bloglarda kendi cümlelerimi görüyorum,canım sıkılıyor"
Küfrettircek bana ya.Recep İvedik'in dediği gibi:"Oluyor mu böyle yağğniiii?" demek istiyorum.
Nedir seni başka kılan?Latince mi konuşuyosun Osmanlıca mı oğlum?Yok yani ona göre gardımızı alalım.Ona göre yerimizi bilelim.Geleceğin Dostoyevskisi yetişiyorsa önünde saygıyla eğilelim.
'Canı sıkılıyormuş'.
Bi....hey Allahım ya sinirlendiriyolar beni.Kıro seni.

Ccc Özür Dileriz Reyiz Ccc

3)Bazı insanlar çok uzun sustuğunda bu ya zekiyim imajı vermek için yada esprini beğenmedim demek için yada hakikaten "wood" olduğu için.
Biliyor musunuz erkeğin konuşmayanı hiç çekilmiyor.
Ben gülen insanları seviyorum.

4)Tesir altında kalabilen insandan korktuğum kadar hiç kimseden korkmam.Ki ne bileyim mesela birinin görüşünü hop diye benimseyen birine,o ana kadar olan tüm güvenim sarsılır.

5)Zülfü Livanelinin "Son Ada" kitabına geçtim.Bir kere "Leylanın Evi"ndeki gibi süper akıcı bir dili var.Müzikten daha başarılı kitap yazma konusunda.Daha çok üretse keşke.
Konusu da bir hayli ilginç.Elimden bırakamadım,birkaç saat içinde yarıladım.Bakalım neler gelicek,neler olucak.Çok merak ediyorum.
Bu arada evde gözüme ilişen tüm fazlalıkları atıyorum."Delisin valla normal değilsin" diyenleri dinlemiyorum çünkü artık eşya kalabalığından fenalık bastı.
Kitaplığımı da düzenledim.Tüm mumları filan başka yerlere yerleştirdim,sadece ama sadece kitaplar var artık.Büyük bi kitaplığım malesef yok ve bu nedenle neredeyse bi bu kadar kitabı da bazaya yerleştirmek zorunda kaldım.

Velhasılı düşe kalka idare ediyoruz.(İpek Ongun bile var lan valla utandım.Orası hariç tamam mı o kısım hariç hahah)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder