13 Şub 2011

sarı.siyah.

Neler yazdım neler:"Neden Bursaya gelmiyosun?"
"Ne yani beni kırıyo musun?OOOOOOOO KIRAMAZ BENİİİİİİİİ OOOOO DAYANAMAZ BANAAAA"
"Ne zaman geliyosun sarı?"
"Geliyomuşsun bu hafta sonu ha?"-Burda cevabı "Belli değil diyorum yavrum sende hemen getirdin beni oraya" olmuştu.

Nihayet geldi ve sayesinde çok eğlenceli bi haftasonu geçirdik.
Eyüpün bende yeri ayrıdır.Kendisini çok severim.11 yıldır tanıyorum ama aslında küçükken birbirimizden nefret ederdik.Sırtına bi yazı yapıştırıp,evde öylece dolaşmasını sağlamıştım ve sonra da mecburen özür dilemiştim.
Yaşlar ilerleyen yıllarda birbirine yaklaştıkça,bakış açıları hoopp yanyana oturdu.Gerçi hala bazı konularda münakaşa içindeyiz,mesela o çok açık fikirli görüyo kendisini,ki çoğunluğa göre doğru kabul edilebilir,fakat onun kökeni buralara ait değil.Toplumun üzerine diktiği rolleri isyanla reddeden çok zeki ve mizahı süper bi adamdır ama gelin görün ki bazı konularda diretse de fikirlerinin benim gibi aydan yıla değiştiği çok bariz.Ne dediğini unutur.Değiştiğini ise kabullenir ama beni "bok beyinli-fırlama-çok çok çok gülen-delinin teki" olarak görür.O nedenle genellikle ciddiye alır:)
Anlaşırız vesselam.Bu hafta sonu da deli gibi gülmeyle geçti.O kadar komiktik ki biz bir "dörtlü" olarak,neşem yerine geldi daha doğrusu "tazelendi"
Güzel fikirleri var.Çıkarımları enteresan."Hayatıma girmiş yada kıyısından dönmüş" insanları anlatırım,bu konuları genellikle ona sorarım çünkü "ununu elemiş eleğini asmış" bir "aşk geçmişi" vardır.
İnsanları daha doğrusu Türkleri "boş yaşayan insan" kategorisine sokar.Buna kendisi de dahilmiş;"Evlerine git bak ne kadar boş yaşadıklarını gör.Hep aynı abi bi masa bi koltuk bi sehpaha...Yaratıcı bişi yok" diyo.Doğru.Benimse ağzımda hep "Umarım bu lafları 20 sene sonra yutmazsın" cümlesi var.
Malum ya id-benlik-süperego.
Bu tip tartışmalar yani.
Zeki.sevimli.sarı.
Seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder