1 Mar 2011

kedi canını senin

Düştüm yollara.Kararlıyım,almadan dönmem!
Başarıcaksın falan gibi absürd şeyler söyleyerek giyindim güzelce efendim makyajımı da yaptım,"emo:duygusal ergen" şapkamı da takıp bu soğuklarda yürü yürü dolmuşa bin falan,neyseki en sonunda hedefe ulaştım.
Bursadaki en büyük gazetelerden birinin kapısındaydım.
İçeri girdim.Bir hengame koşturmaca amann dedim ne güzel lan tam bana göre,hareketli hengameli yer.
Kapıdaki güvenliğe part time çalışmak istediğim beyanında bulundum,okuduğum bölümün adını kaçıncı sınıfta olduğumu falan sorduktan sonra-standart cümleler,birilerini aradılar.Bende bu sırada "Uuu beybilens çok heyecanlı" falan diyorum gülüyo kadın,etrafa bakıyorum.Neyse bir iki dakika beklettiler sonra,"Malesef senin bölümünden stajyer alınmıyor,zaten part time çalışma da yokmuş,genel yayın yönetmeniyle konuştum" dedi.
Bi dakka yaa!
"E benim bölümüm insan kaynakları?Nasıl yok anlamadım?"
"Bizim gazetede insan kaynakları departmanı yok"
OHAAAA!
"Gerçekten mi?"-Gözler dışarı 57459789 metre fırlamış şekilde sordum
"Evet"-diye de kayıtsız bi cevap aldım.
E oha lan!Oha
Nasıl bi gazetesin,bünyende hem radyo hem televizyon barındırıyosun,binlerce işçi çalışıyor emrinde...Şimdi söyle,sen mi büyüksün ben mi büyüğüm?Ben büyüğüm ben Yaşar usta repliği attım orda.
De get lan dedim bi.Bu kadar işçi bu kadar insana insan kaynakları departmanı nasıl olmaz ya aklım almıyor.
Lanet olsun.
Sen dedim önce o bağlanmaya çalışıp da başaramadığın milattan önce 58958den kalma telefonu at,bak etrafına teknoloji ilerliyo yavrum.
Sonra o aptal suratını asıp gözlerini kıs.
Aptal!

Diğer haber beklediğim yazarla da konuştum,mayıs gibi staj ayarlayacak ama benim bu ara çalışmam lazım.
Neyse geldim bizim oraya,indim dolmuştan yürüyorum,Zeynepi arayıp bağıra bağıra "İnsan Kaynakları yokmuş kızım lan" falan diyorum baya bi bağıra bağıra konuştum,sonra tam metro istasyonunun orda durdum.
"Aklıma bir şey geldi" dedim.Bir gazete daha var,ama ek çıkaran bir gazete.Oraya gitmeye karar verdim.Atladım metroya gittim.
Bikere yazı işleri müdürüyle görüştürmek için seferber olan güvenlik görevlisine bi güldüm bi teşekkür ettim adam şaşırdı.Kedi canını senin dedim orda.Koşa koşa gittim,yazı işleri müdürüyle konuştum."Aslında ben gazeteciliği merak ediyorum,işi öğrenmek istiyorum" dedim.Sevdik birbirimizi.
Adımı sanımı falan aldı,part time yazdı,"Arayacağız seni,ben bi konuşayım" dedi.
Atlayacaktım boynuna,ah dedim canını senin yerim!
Bakalım neler olacak...
to be continued...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder