9 Mar 2011

kaçak göçek

Anaaamm Uğur dedi ki "Hazal ben senin bloguna girebiliyorum!".DNS ayarlarıyla oynadım bir iki baktım açılıyo.Ohoo millet günlerdir yazılar yazmış bende tık yok.
Kendimden utandım.
Sevgili blogumu çok özledim.Yokluğunda twittera yüklendim.Fakat içsel buhranlarımı anlatamam orda.Yerim dar ya,ondan.
Bugün ikinci yirmilik dişim çekildi.Allahım adam yüklendi de yüklendi en sonunda çekti.Upuzunn bi dikişle dolaşıyorum ağzımda.Ağrısı sızısıda var.Dişim zaten hayvan gibi.Geçinip gidiyoruz.
Hayat harika.Çok mutluyum eğleniyorum.Şükür.

Bişi söyliycem.
Bir insan bir insana karşı hata yaptığında özür dilemeli.Stratejik planlar peşinde koşmak nedir bilmem zaten ben.
Tuhaf.Özür dilemezse beni hiç sevmemiş diye düşünürüm,üzülürüm.Geçen zaman falan filan.
Bu yazı çok heyecanlı oldu.Yavaş yavaş yenileri eklerim.

1 yorum:

  1. Gerçekten de çok heyecanlı bir yazı olmuş beklememize değmiş :)) Yazılarınızın devamını bekliyoruz Efendim :D

    YanıtlaSil