30 Mar 2011

meraba meraba

Selamlar sevgiler diyerek absürdlük sınırını aşan bir giriş yapıyorum. Son yazımdan beri hayatım olumlu yönde değişti. Sabah kusmalarım beş gün devam etti.Doktorumu aramak zorunda kaldım ve verdiği direktiflerle kendime geldim.Fakat sabahları bi tuhaf olup-bir şey yemediğim için- öğleye doğru açılıyorum.Fakat hala kalça kemiklerim belirgin şekilde,yani 4 kilo vermiş halde geziyorum:) Tüm toplu taşımalara en başından beri binebiliyordum zaten,yine aynı şekilde devam ediyorum.Konsantrasyon problemim de kalmadı-bu da ilacın bi yan etkisiydi.Sanıyorum ki artık vücut bağışıklık kazandı. Maşallah epeyce iyiyim.Tabi bu süreçte etrafımda çok insan vardı,asla desteklerini esirgemediler,arayıp sordular.Bir önceki yazıma mesela öyle güzel bir yorum gelmiş ki,tanımadığım birinin beni bu kadar düşünüyor olması gözlerimi doldurdu.Çok mutlu oldum,daha da bir güçlendim. Hassas insanları seviyorum. Bu arada vizeler de ufaktan başlıyor artık ve hepsi birer gün arayla diyebilirim.Çok bokpüsür oldu,çalışılacak çok fazla konu var.Nasıl toplarım bilmiyorum,ganom düşmesin diye çok çabalıyorum. Bakalım,şimdilik her şey eskisi gibi. Olan bitene göre yine yazı eklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder