2 Nis 2011

alışveriş doyulmaz bir pınar imiş

Sabah sabah beni kaldırabilecek ender şeylerden biri alışveriş.


Gidiyoruz İhsaniye pazarına,direkt İsmail abinin tezgahına...


İsmail abi,görüp görebileceğiniz en iyi esnaftır.Fiyatlarda indirim yapar,istediğiniz beden her neyse bulup çıkartır,sizi hiç kırmaz. Çok da komiktir,elinizde bir gömlek gördü diyelim,başlar anlatmaya "Bak o elindeki çok güzel.Geçen gün bi kız geldi,ben bunun aynısını Zarada 100 liraya gördüm bide aldım dedi,bayıldı ayran falan söyledik anca kendine geldi" diye diye sıkar da sıkar;tüm kadınlar bıyık altından gülerken "İsmail bunun s si var mı?" diye de sormaya devam eder.


Tezgahı hep kalabalıktır.Toplanır da gideriz.Ben mesela bayılırım ordaki muhabbetlere.Herkes birbirine:"Bakar mısın,şu mavi elbiseyi bi atar mısın?" şeklinde seslenir.Mesela kadının biri tam sizin uzanacağınız anda beğendiğiniz şeyi eline alıp incelemeye başlamışsa,pusuya yatmış kedi gibi beklersiniz.Bıraktığı anda da koşarak kaparsınız.Yada biri "AAAA bak bu bende süper durmuştu" derse herkes onu alır.Kadının biri başınıza gelip "Kızım benim kızımın bedeni seninle aynı,şunu bi dener misin?" der falan.


Hepsini yaşadım,çok da eğlendim.Hele bizim kızlarla falan gidince tadından yenmez hale geliyor.


Bu sabahta bu yağmurda düştük yola.Bir abla vardı yanımda,kanka olduk.Adımı hemen ezberledi.Alıyor bi elbiseyi "Hazalcım şunu bi üstüne tutar mısın?"-yada bir elbise alıyor "Aaaa abla bak bu benim bi arkadaşımda vardı,süper duruyo al bence" diyorum.İsmail abi elbiseye kemer verince deli gibi seviniyoruz."Ablacım haftaya pazar yine aynı saatte burda buluşalım" dediğimde hahahaa diye gülüyoruz.


Aynı anda aynı zevkle bi elbise beğendik,İsmail abi de sağolsun indirim yaptı.Annemse bir şeye benzetemedi,muhtemelen giymeyeceğimi düşündü ama ben bayıldım. Eve geldim bir denedim...Aman Allahım!O hiçbir şeye benzetemediği elbise üzerimde bir durdu!Şimdi takısından ayakkabısına kadar her şeyi hazır.


Birdaha gidicem haftaya cumartesi.


Hadi gelin takılın bana.Çok eğleniriz lan.hahahah:D


Ahanda elbisem. Hadi ben kaçtım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder