6 Nis 2011

Allahın cezaları!

Allah sabrımı sınıyo.Gerçekten bak. Rtük aptalca bişi yapıp "reklam arası dizi" uygulaması başlattı.Resmen dakika başı reklam izliyoruz,diziler de arada kaynıyor. E mübarek hadi bunu yaptın dimi,bari şöyle adam gibi sosyal mesaj içeren mantıklı bişiler izlet.Bir de aksi gibi 2-3 dakika bişey,kanal da değiştiremiyosun.Kalıyosun aha bu ibnenin reklamına. Allahım saçımı başımı yoluyorum,yüzümü tırnaklıyorum.Baktım artık üç küfrü arka arkaya sıralar hale geldim,annemler de ses etmeyip gülmeye başlıyor,bıraktım izlemiyorum bişey. Adamın sesi bile itici.Bakmanıza gerek yokki. Binbir tane küfür sıralasam bu eziyet yine bitmez. He bide sanki on yıl öncesinin teknolojisini kullanıyo Türkiye.Artık öyle 118 33-10-18 gibi naneler kalmadı,açıyosun interneti,buluyosun numaranı. Eeee o zaman neyin reklamını yapıyosun sen,neyi anlatıyosun? Hele o 118 10daki embesil kız yok mu,ölcem şurda! Kimin torpillisi o Allah aşkına?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder