24 Haz 2011

eksik

Bugün erik yerken Zeynep,"Tatili anlattığın yazı çok güzel olmuş" dedi.
"Hadi yaa,bana hiç de güzel gelmiyor" dedim."Spontane gelişiyo yazıyorum ama naparsam yapayım anlatmak istediklerim eksik kalıyor"
"Ya bi git" diyecek oldu,"Valla" diye devam ettim "Mesela erkeklerle ilgili bişey mi anlatıcam,tam olarak bulamıyorum kelimeleri.Hep bi anlatamama durumum var,neden bilmiyorum.O yüzden blogumun adını üfürükten teyyare koydum ya zaten..."

Bugün bişey öğrendim,bi garip oldum nedense.Ne olduğunu yazmayacağım fakat şöyle anlatabilirim sanırım:İnsanı beklenti içine sokan davranışlar var.Bu davranışları sergileyen taraf ya bilerek yapıyor,yada canı öyle istiyor,kendine oyuncak arıyor.
Haliyle insaoğlu bir şeyler beklerken hayal kurmayı sever...Kuruyor da kuruyor.Sonra aniden küt diye her şey değişiveriyor.Sanki o hayatına hiç girmemiş gibi davranman lazım,devam etmen lazım...
E adam senin aradığın neydi,istediğin neydi?Açıklamadan etmeden "vur-kaç" yaparak eline geçen nedir?Ben kendi halimde belirli hedeflerin peşinde koşarken,ayaklarımın üstünde durmak için başımı gece yastığa her koyuşumda yapmak istediklerimi sıralarken ve üstüne üstlük hayatımda bundan daha önemli olacak hiçbir şeye yer açmazken,ne diye bu sıkışıklığın arasına kendini yerleştirirsin?Sonra da aniden küsersin yada sıkılıp vazgeçersin?
Anlamamak.
Şimdi burda hatalı olan sen misin,ben miyim?
Yine eksik...Yine hata.
Ben şu hayattan bi bok anlamıyorum ya...En iyisi gidip yatayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder